Xiaomi, pe lista Time a celor mai influente companii din 2024

Revista TIME a desemnat Xiaomi drept una dintre cele mai influente 100 de companii în 2024. Xiaomi a primit această distincție – pentru prima dată – în contextul în care publicația TIME a considerat că are un impact remarcabil la nivel global.

Prin includerea Xiaomi pe listă, TIME a menționat lansarea de succes a primului vehicul electric inteligent, seria Xiaomi SU7, în China continentală, în martie 2024. TIME apreciază demersurile de a integra persoanele, mașinile și casele într-un ecosistem super-inteligent, centrat pe oameni. Xiaomi a stabilit noi recorduri în industrie pentru volumul de comenzi și livrări confirmate pentru seria Xiaomi SU7 în prima lună de la debut. Ecosistemul său „Human x Car x Home” conectează dispozitive inteligente în moduri fără precedent și perfect fluide.

Xiaomi se angajează să facă investiții durabile în tehnologiile de bază fundamentale și să investească continuu în tehnologii de care va beneficia omenirea. Compania investește peste 100 de miliarde de RMB în cercetare și dezvoltare în perioada de cinci ani cuprinsă între 2022 și 2026. Prin 15 până la 20 de ani de efort, Xiaomi își propune să devină unul dintre cei mai mari cinci producători auto din lume, precum și un lider în domeniul tehnologiilor de vârf.

„Xiaomi este onorată să fie selectată pentru lista TIME100 Most Influential Companies din 2024”, a declarat un reprezentant Xiaomi. „Așteptăm cu nerăbdare să ne ridicăm la așteptările implicate de această mentiune și continuăm să dezvoltăm produse care le permit tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.”

Pentru a realiza lista menționată, TIME a solicitat nominalizări din toate sectoarele și a chestionat rețeaua sa globală de parteneri și corespondenți, precum și experți externi. Apoi, editorii TIME au evaluat fiecare companie în funcție de factori cheie, inclusiv impactul, inovația, ambiția și succesul. Rezultatul este un grup divers de 100 de companii care ajută la trasarea unui drum esențial înainte.

Întreaga listă poate fi accesată aici: time.com/100companies

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.

Prin viziunea „Să ne împrietenim cu utilizatorii și să fim cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovațiile, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește cu perseverență produse uimitoare la prețuri corecte, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 658,1 milioane în martie 2024. De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 786,1 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile.

Xiaomi se concentrează întotdeauna pe umanitate și se angajează să ofere experiențe complete și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al cincilea an consecutiv, pe locul 360.

Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

  • Alte articole:

    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape