Cushman & Wakefield Echinox a coordonat certificarea LEED pentru clădirea de birouri Globalworth Tower Center International din București

Cushman & Wakefield Echinox a coordonat procesul de certificare LEED pentru Globalworth Tower Center International (TCI), una dintre clădirile de birouri simbol din București, în care lucrează 2.000 de angajați. Certificarea, oferită de U.S. Green Building Council, recunoaște implementarea de măsuri pentru crearea unui spațiu de lucru sănătos, pentru eficientizare energetică și din punct de vedere al costurilor.

Globalworth Tower Center International, localizată în zona CBD (Central Business Center), este a patra cea mai înaltă clădire de birouri din București, devenită operațională în 2012. Imobilul, deținut de Globalworth, cel mai mare proprietar de spații de birouri din România, are o suprafață de 22.500 metri pătrați, fiind închiriată integral.

Mihnea Cristescu, Project Manager și specialist în servicii de sustenabilitate în cadrul departamentului de Project Management al Cushman & Wakefield Echinox: ”Globalworth Tower Center International a trecut printr-un proces de modernizare extinsă, iar din acest motiv strategia de certificare a fost adaptată pentru a combina caracteristicile deja existente ale clădirii, care au contribuit la obținerea unui scor ridicat, cu alte aspecte care au beneficiat de investitii in vederea aducerii la standarde tehnice actuale astfel încât proprietatea să îndeplinească criteriile necesare obținerii certificării de nivel Gold”.

LEED este un sistem de evaluare a clădirilor verzi oferind cadrul pentru dezvoltarea de clădiri verzi, eficiente și rentabile în ceea ce privește costurile. Certificarea obținută de Globalworth Tower Center International atestă faptul că proiectul oferă spații eficiente, confortabile și sustenabile, care economisesc energie, apă și resurse, generează mai puține deșeuri și sprijină bunăstarea ocupanților. Acest lucru reduce costurile operaționale, crește productivitatea și contribuie la păstrarea angajaților.

Certificările LEED au o contribuție esențială reducerea efectelor schimbărilor climatice și la atingerea obiectivelor ESG. LEED este un sistem holistic care nu se concentrează doar pe calitatea construcției, pe consumul de energie sau de apa sau pe elemente care țin de asigurarea unui mediu sănătos pentru angajați, ci pe imaginea de ansamblu, luând în considerare toate elementele critice care contribuie la crearea celei mai bune clădiri. Scopul LEED este de a crea clădiri mai bune care contribuie la reducerea impactulului schimbărilor climatice, la creșterea sănătății angajaților, protejarea și reutilizarea resurselor de apă, protejarea și îmbunătățirea biodiversității, promovarea utilizării materialelor sustenabile, precum și creșterea calității vieții la nivelul comunității.

Departamentul de Project Management al companiei Cushman & Wakefield Echinox oferă o gamă largă de servicii de construcție respectiv conducerea, coordonarea și supravegherea proiectelor de amenajarea a spațiilor – birouri, retail, rezidențial, mixed use, industriale și logistice – alături de echipa de proiectare, consultanți și antreprenori, pentru toate etapele principale ale proiectului.
Chiriașii și proprietarii de proprietăți imobiliare sunt din ce în ce mai dispuși să investească în măsuri de eficientizare a spațiilor, în vedere ceritificărilor conform diferitelor standarde, respectiv BREEAM, LEED sau WELL, chiar dacă acestea implică costuri mai ridicate. Din acest punct de vedere, Departamentul de Project Management a oferit consultanță pentru obținerea de astfel de certificări atât pentru proiecte de birouri, cât și pentru parcuri industriale sau spații de retail.

Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent, cuprinde o echipă de peste 80 de profesioniști ce oferă o gamă completă de servicii de consultanţă imobiliară investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor și chiriașilor.

Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajați în aproape 400 de birouri și peste 60 de țări și venituri de 9,5 miliarde de dolari. Serviciile principale ale companiei sunt: consultanță în gestionarea activelor şi investițiilor, piețe de capital, închirieri, administrarea proprietăților, reprezentarea chiriașilor, servicii de proiect și evaluare.

  • Alte articole:

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți

    Romania Sotheby’s International Realty lansează Catalogul de Real Estate 2024, marcând astfel 10 ani de excelență pe piața imobilelor istorice și de lux din România. Catalogul prezintă o selecție exclusivă…

    Citeste articolul
    GoTech World 2024 aduce peste 40 de speakeri de renume mondial pe cele 11 scene dedicate

    GoTech World, cea mai amplă expo-conferință B2B cu soluții IT și digitale din Europa Centrală și de Est, va avea anul acesta peste 40 de speakeri de renume mondial, din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți

    Raftul cu Bunătăți Locale – produse locale, în magazine Profi din județul Timiș

    Raftul cu Bunătăți Locale – produse locale, în magazine Profi din județul Timiș

    FestiSAT 2024 – peste 5000 de participanți, donații de aproape 100.000 de euro

    FestiSAT 2024 – peste 5000 de participanți, donații de aproape 100.000 de euro

    Fundația Metropolis construiește cea mai mare clinică de psihiatrie pediatrică din România, în cadrul Spitalului Obregia

    Fundația Metropolis construiește cea mai mare clinică de psihiatrie pediatrică din România, în cadrul Spitalului Obregia