Innoship, parteneriat cu Dr Max Group pentru a eficientiza operațiunile de livrare în cinci țări europene

Innoship, parte a Alsendo Group și soluție tehnologică inovatoare de livrare SaaS, anunță un nou parteneriat strategic cu Dr. Max Group, liderul lanțurilor de farmacii din Europa Centrală. Această colaborare reprezintă un reper în domeniul retail-ului și al tehnologiei, și se aliniază la obiectivele ambelor companii de a îmbunătăți eficiența și experiența clienților în procesul de livrare.

Optimizarea operațiunilor prin soluții inovatoare

Colaborarea dintre Innoship și Dr. Max aduce beneficii semnificative, menite să îmbunătățească operațiunile de logistică și servicii pentru clienții Dr. Max din Cehia, Slovacia, Polonia, România și Italia.

Parteneriatul Innoship cu Dr. Max marchează o aliniere strategică cu mai multe criterii esențiale, demonstrând capacitatea Innoship de a furniza o soluție avansată și cuprinzătoare, adaptată cerințelor Dr. Max. Elementul central al colaborării este furnizarea unei soluții unificate, care se integrează perfect pe cinci piețe, asigurând consecvența și eficiența în operațiunile extinse ale Dr Max.

Îndeplinirea criteriilor cheie

„Decizia pentru parteneriatul cu Innoship a fost determinată de necesitatea de a respecta criteriile noastre stricte, care se concentrează pe o soluție unificată pentru toate piețele, urmărirea livrărilor în timp real, implementarea rapidă a curierilor „, menționează reprezentanții Dr Max.

Principalele avantaje ale proiectului:

  • Integrarea simplificată a curierilor elimină necesitatea dezvoltăriilor suplimentare interne. Aceasta reduce timpul de onboarding pentru curierii noi, de la obișnuitele șase luni, la doar 2-3 săptămâni, fără a fi necesară o implementare IT extinsă.
  • Extinde spectrul opțiunilor de livrare, inclusiv livrare la domiciliu, lockere si puncte PUDO, toate, accesibile printr-o experiență ușor de utilizat.
  • Alocarea optimizată a curierilor, ce permite selectarea celui mai bun curier în funcție de criterii specific și asigură eficiența la nivel de grup și local. Urmărirea centralizată a livrarilor facilitează o supraveghere sporită pentru echipele de Servicii Suport Clienti, stimulând eficiența și satisfacția clienților.
  • Un panou unificat pentru urmarirea performanței de livrare a curierilor oferă raportări în timp real și informații despre performanța serviciilor de livrare. Efectuarea de ajustări în timp real a parametrilor de business, cum ar fi costul și performanța, oferă o flexibilitate și un control fără precedent.
  • Verificarea automata a acurateței facturilor curierilor cu scopul de a reduce volumul de muncă manuală, iar alocarea eficientă a resurselor interne, economisite prin automatizarea proceselor, poate fi acum direcționată către alte proiecte esențiale.

Angajamentul Innoship față de aceste beneficii sugerează o abordare strategică a parteneriatului, concentrându-se pe funcționalități care să îmbunătățească calitatea serviciilor și experienta clienților săi.

„Parteneriatul cu Dr. Max subliniază capacitatea noastră de a furniza soluții personalizate, eficiente și avansate tehnologic, pentru piata de ecommerce. Flexibilitatea platformei noastre și gama largă de servicii va permite Dr Max Group să își extindă operațiunile în mod eficient pe mai multe piețe”, adaugă Dan Ungureanu, Cofondator și Head of Business Development, Innoship.

Innoship, parte a Alsendo Group, este o platformă avansată de gestionare a livrărilor și permite retailer-ilor să îmbunătățească experiența clienților prin optimizarea procesului de livrare. Platforma Innoship reunește mai multe opțiuni de livrare pentru business-urile de retail și e-commerce, democratizând accesul comercianților de toate dimensiunile la o tehnologie avansată .Soluțiile Innoship permit gestionarea eficientă a contractelor de curierat, automatizarea livrărilor și o experiență de cumpărături mai bună pentru clienți, reducând, în același timp, costurile de expediere.

Alsendo, susținut de investitorul specializat în transformare ESG Abris Capital Partners, este un lider în domeniul soluțiilor de tehnologie dedicat logisticii last-mile pentru retaileri.. Alsendo își propune să ofere soluții logistice și post-vânzare premium pentru toate segmentele de clienți B2B.

Portofoliul grupului Alsendo include peste 12 platforme de livrare și soluții tehnologice B2B care operează pe piețele din Polonia, România, Bulgaria, Republica Cehă și Slovacia. Misiunea Alsendo este de a furniza servicii și soluții de software complete în procesele de expediere și post-vânzare în toate segmentele B2B, inclusiv platforme de comerț electronic, marketplace-uri, îcompanii globale și IMM-uri/SOHO. În medie, peste 5 milioane de colete sunt trimise lunar în 150 de țări din întreaga lume prin intermediul serviciilor de expediere Alsendo.

Dr. Max Group este unul dintre cei mai puternici jucători din Europa în managementul farmaciilor, cu peste 3.000 de puncte de vânzare fizice și peste 20.000 de angajați. Dr. Max este cunoscut pentru selecția sa largă de produse de calitate la prețuri accesibile, punând întotdeauna oamenii și clienții pe primul loc. Angajamentul Dr. Max se extinde la farmaciști experți și servicii de sănătate și frumusețe în magazin, asigurând bunăstarea clienților. Dr. Max operează și ca farmacie online, oferind acces convenabil la peste 30.000 de produse cu metode de livrare rapidă și progresivă.

  • Alte articole:

    O nouă colecţie exclusivă de produse lifestyle PUMA, inspirate de designul unui BMW Art Car legandar

    BMW Motorsport şi-a unit forţele cu PUMA pentru a dezvălui o altă colecţie exclusivă de produse lifestyle inspirate de designul unui BMW Art Car legandar. Noua colecţie-capsulă celebrează primul BMW…

    Citeste articolul
    Hidrogenul ca sursă de energie: 45 de ani de cercetare BMW Group

    Hidrogenul este cel mai abundent element din univers, iar utilizarea lui ca sursă de energie lichidă sau gazoasă în diferite tipuri de autovehicule se află de multe decenii în centrul…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Hidrogenul ca sursă de energie: 45 de ani de cercetare BMW Group

    Hidrogenul ca sursă de energie: 45 de ani de cercetare BMW Group

    Pachete speciale: Redmi 13 cu Redmi Buds 4 Lite sau voucher valoric, Redmi Pad Pro cu tastatura Redmi Pad Pro Keyboard

    Pachete speciale: Redmi 13 cu Redmi Buds 4 Lite sau voucher valoric, Redmi Pad Pro cu tastatura Redmi Pad Pro Keyboard

    Prima ediție nZEB Expo București a găzduit peste 15.000 vizitatori și 150 de companii expozante

    Prima ediție nZEB Expo București a găzduit peste 15.000 vizitatori și 150 de companii expozante

    OTP Bank România folosește FLOWX.AI pentru platforma digitală de creditare ipotecară dedicată brokerilor

    OTP Bank România folosește FLOWX.AI pentru platforma digitală de creditare ipotecară dedicată brokerilor