Cătălin Florea, noul Strategy & Innovation Director al Lowe Group

Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de marketing și comunicare din România, anunță numirea lui Cătălin Florea în funcția de Strategy & Innovation Director, în linie cu viziunea progresistă a grupului despre viitor, axată pe inovație și dezvoltare strategică. Din noul rol, Cătălin va colabora cu echipele de management ale agențiilor grupului pentru a identifica prioritățile strategice și oportunitățile de elevare a produsului și de optimizare a proceselor interne.

„În Lowe Group, nu uităm niciodată oamenii valoroși pe care i-am avut alături. Odată cu revenirea lui Cătălin, mă bucur să constat că nici ei pe noi. Fost membru de excelență al echipei Initiative, Cătălin a adus o contribuție importantă la succesul grupului nostru și am toată încrederea că o va face în continuare, din noul rol. Cătălin are o viziune orientată către inovație și rezultate tangibile și împreună ne propunem să accelerăm o serie de proiecte care ne vor face mai performanți, ne vor hrăni curiozitatea și ne vor stimula creativitatea, toate cu impact în business-ul clienților noștri”, a spus Sever Savanciuc, CEO Lowe Group.

Cu o experiență de peste 15 ani în principalele grupuri de marketing și publicitate din România, Cătălin a acumulat o expertiză solidă, lucrând atât în mediul corporate, cât și în medii de start-up. De-a lungul carierei sale, a contribuit la dezvoltarea strategică a unor branduri precum Lidl, Orange, BMW, Mastercard, Lego, Heineken. Interesul său constant pentru inovație, prin aplicarea tehnologiei în cercetarea de marketing și înțelegerea riscurilor în business, a generat un impact tangibil în proiectele în care a fost implicat și care au fost premiate în festivaluri precum Cannes Lions sau Effie.

„În ciuda creativității care le definește, agențiile de comunicare sunt destul de conservatoare la nivelul modelului de business, al produselor și organizării interne. Industria de publicitate este într-un efort de redefinire în toată lumea și îmi propun să contribui la acest efort prin găsirea unor moduri de lucru mai eficiente, mai bine adaptate la mediul nostru de business– de la publicul larg la clienți, colegi și furnizori. Cu aproape 20 de ani în urmă, o campanie celebră spunea «Hate something, change something». Cred în forța mobilizatoare a gândirii critice, a respingerii față de tot ce nu ne place și poate fi făcut mai bine. Îmi doresc ca în Lowe Group să cuplăm mai bine creativitatea la provocările de business, să construim un mediu prin care să încurajăm inovația și să experimentăm mai mult”, a spus Cătălin Florea, Strategy & Innovation Director, Lowe Group.

Cătălin a absolvit Facultatea de Inginerie în Limbi Străine la Universitatea Politehnică din București, urmând, în paralel, studii de licență în Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București. De asemenea, deține o diplomă de master în publicitate, obținută în cadrul SNSPA.

De 31 de ani pe piața locală, Lowe Group este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicărilor de marketing. Din grup fac parte MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Golin (relații publice), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit specializat în analiza și interpretarea datelor).

  • Alte articole:

    .lumen dorește să atragă 5 milioane euro de la investitori, pentru ochelarii săi pentru nevăzători

    Într-un salt transformator de la inovație locală la fenomen global, startup-ul românesc .lumen are misiunea de a reda mobilitatea nevăzătorilor și persoanelor cu deficiențe de vedere. Astăzi, .lumen anunță o…

    Citeste articolul
    Prețurile materialelor de construcții continuă să crească accelerat în prima jumătate din 2024

    De la începutul anului, prețul oțelului pentru construcții a crescut cu 35%, iar cel al cimentului – cu 28%. Majorarea costurilor materialelor de construcții a generat deja o scădere a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Experiența Digital Forest by Lenovo, prezentată la festivalul Electric Castle 2024

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    Cutia Bebelușului, ediția a doua, pentru 15.300 de mame și nou-născuții acestora din aproape 1.300 de comunități dezavantajate

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA