Neakaisa.ro: Afaceri de 8,5 milioane de lei în T1, 2024, în creștere cu 20%

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a lui 2023. Principalele motoare care au impulsionat business-ul la începutul anului au fost rezultatele raportate de showroom-ul deschis în mai 2023, dar și colaborările cu arhitecți, numărul lor crescând cu 15%.

Potrivit reprezentanților Neakaisa.ro, showroom-ul din București, inaugurat în mai 2023, a continuat să aibă un impact pozitiv asupra evoluției business-ului în primul trimestru al anului, după ce în 2023 a generat circa 10% din cifra de afaceri raportată. În același timp, compania a consolidat parteneriatele cu comunitatea de arhitecți, numărul de colaboratori crescând cu 15% în acest început de an.

Un alt factor esențial în dinamica business-ului este dezvoltarea și diversificarea gamei de produse, circa 10% din veniturile raportate în primul trimestru al anului fiind generat de producători noi, care nu se regăseau în portofoliul Neakaisa.ro în perioada similară a anului anterior.

Orașele care au generat cele mai multe vânzări în primul trimestru al anului rămân București, Cluj, Timișoara și Constanța, iar în ceea ce privește evoluția coșului mediu raportat în primele trei luni, aceasta s-a situat la nivelul lui 2023, circa 1.880 de lei, pe fondul unui număr mai ridicat de comenzi plasate.

”Anul acesta este unul de consolidare și de dezvoltare pe toate verticalele business-ului: showroom, portofoliu de produse, colaborările cu arhitecții. În continuare mizăm pe calitate, simplitate, unicitatea design-ului, diversitatea produselor și sinergia dintre prezența fizică a brandului prin showroom și cea din online. Mediul de business continuă să fie unul imprevizibil, e-commerce-ul este o piață puternic concurențială, care începe să fie penetrată inclusiv de jucători străini, așa că strategia noastră este să rămânem relevanți, să oferim o experiență de cumpărare excelentă și să creștem sustenabil”, declară Laura Sardescu, Co-fondator și Director General Neakaisa.ro.

Pentru finalul lui 2024, Neakaisa.ro își menține obiectivul unei creșteri organice de 10%, luând în considerare contextul economic local și internațional, precum și creșterea competitivității în toate verticalele e-commerce-ului. Compania are în focus digitalizarea și automatizarea proceselor interne, formarea și dezvoltarea continuă a angajaților, rafinarea experienței omnichannel oferite clienților, consolidarea relației cu comunitatea locală de arhitecți și designeri, extinderea și diversificarea portofoliului de produse.

Neakaisa.ro este un magazin online cu obiecte sanitare pentru amenajarea băii și produse pentru amenajarea casei, lansat în 2014 de către antreprenorii Laura și Vlad Sardescu. Magazinul online dispune de o varietate de peste 20.000 de produse de la producători de top din categorii diverse. Toate gamele prezentate sunt alese în parteneriat cu arhitecți, designeri și constructori, astfel încât frumosul să se îmbine întotdeauna cu partea practică.

  • Alte articole:

    Metigla, cu soluții complete pentru acoperiri şi închideri metalice: afaceri în creștere cu 20% în 2024

    Metigla, unul dintre principalii producători de soluții complete pentru acoperiri şi închideri metalice, parte a grupului belgian cu același nume, a raportat în 2024 o cifră de afaceri în creștere…

    Citeste articolul
    Corden BioChem investește zeci de milioane de euro în relansarea fabricii de bioetanol din Podari, Dolj

    Corden BioChem, lider european în domeniul biotehnologiei industriale, anunță o investiție strategică în România, prin achiziționarea fabricii dezafectate de bioetanol din Podari, județul Dolj. Noua etapă începe cu reluarea producției,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile