Oxygen a realizat noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

„Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din portofoliul Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România. Campania a fost creată pentru piețele din România și Bulgaria, notează Velicios.ro, portal web vegan / plant based.

Prin explorarea atributelor de gust, campania susține natura interioară și inspirația, care definesc atât sortimentele băuturii vegetale, cât și personalitățile diverse ale personajelor.

Băuturile vegetale din gama Carpos sunt inspirate de natură, iar gustul lor unic provine din aroma deplină a ingredientelor alese cu grijă. Delicată, din Migdale. Intensă, din Fistic. Puternică, din Ovăz. Exotică, din Cocos. Fiecare personalitate are acum și o aromă care i se potrivește.

„Suntem bucuroși că Olympus ne-a dat șansa să ducem brandul Carpos într-o nouă dimensiune. Am gândit campania cu mintea unui GenZ, punând accentul pe componenta vizuală. Execuția se bazează pe realitatea produsului și portretizează gustul fiecărei variante. Am construit un univers vibrant, care și-a găsit expresia în două spoturi imersive și suntem încântați de rezultat”, spune Agatha Müler, Group Account Director Oxygen.

„Natura poate fi intensă, delicată, puternică, uneori exotică, dar oricum ar fi, ea nu cunoaște compromisul. Vizual, nici noi. Ne bucurăm că am reușit să transpunem pe ecrane, atât de fidel, această viziune printr-o experiență senzorială și sperăm ca abordarea noastră să devină un nou standard”, adaugă Mihai Preda, Copywriter Oxygen.

„Noua campanie punctează o transformare a modului prin care Carpos se conectează cu consumatorii. Am mizat pe o componentă vizuală captivantă și am adus în prim-plan personalități puternice, cu viziuni creative, elemente cu care generațiile tinere se identifică și rezonează. Mulțumim echipei Oxygen pentru că a reușit să surprindă într-un mod atât de creativ esența care definește brandul de băuturi vegetale Carpos”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Director Olympus.

Mixul de comunicare al campaniei cuprinde: TV, PR, digital, influencer marketing și activări in store.

Spoturile campaniei pot fi urmărite aici:

Echipa OXYGEN:
Cosmin Baba – Creative Director
Agatha Müler – Group Creative Director
Ionuț Iordache – Group Creative Director
Mihai Preda – Copywriter
Vladimir Popici – Art Director
Raluca Sultan – Head of Strategy
Magdalena Cernat – Group Account Director
Alina Chicoș – Senior Account Manager
Georgiana Bălan – Account Executive
Bogdan Epure – Head of Social Media
Aura Crăciun – Social Media Manager
Daniela Apostol – Traffic Manager
Anca Dorombach – PR Account Manager
Daiana Miclea – PR Account Manager

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Beko România, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și mulți alții.

  • Alte articole:

    Dan Air a împlinit un an de operare pe Aeroportul Internațional George Enescu din Bacău

    Compania aeriană 100% românească Dan Air a împlinit pe data de 11 decembrie un an de operare pe Aeroportul Internațional “George Enescu” din Bacău. În această perioadă, Dan Air a…

    Citeste articolul
    O nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie 2024, în magazine Lidl, Penny, Auchan și Kaufland

    În perioada 13-15 decembrie, Federația Băncilor pentru Alimente din România – FBAR și cele nouă Bănci Regionale pentru Alimente din București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța, Craiova, Galați organizează…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    O nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie 2024, în magazine Lidl, Penny, Auchan și Kaufland

    O nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie 2024, în magazine Lidl, Penny, Auchan și Kaufland

    Încă 1000 de molizi plantați în cadrul inițiativei de împădurire realizate de Oxygen

    Încă 1000 de molizi plantați în cadrul inițiativei de împădurire realizate de Oxygen

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm