SoftOne România – creștere de 60% a cifrei de afaceri în anul 2023

SoftOne România, parte a grupului elen SOFTONE Group, raportează o creștere de 60% a cifrei de afaceri în anul 2023. Creșterea a fost impulsionată de achiziția strategică a partenerului QBS Retail & Logistics și de deschiderea unui nou punct de lucru în Brașov. Aceste schimbări au dus la dublarea numărului de angajați, la extinderea ecosistemului SoftOne cu peste opt parteneri și peste 100 de clienți noi. În 2024, compania urmărește o creștere a cifrei de afaceri de 50% și o majorare a numărului de noi parteneri cu peste 25%, precum și lansarea de noi soluții software.

În anul 2023, SoftOne România a înregistrat o creștere impresionantă a cifrei de afaceri cu 60%, dublarea numărului de angajați, extinderea ecosistemului cu peste opt parteneri noi și a portofoliului de clienți cu peste 100 de companii, rezultate care i-au consolidat poziția de lider pe piața locală.

Achiziția strategică a partenerului QBS Retail & Logistics a adus o dezvoltare semnificativă a echipei, compania având în prezent peste 40 de angajați, și a permis consolidarea relațiilor cu clienții din regiunea Transilvaniei. Totodată, eforturile comerciale depuse au permis companiei să identifice noi oportunități de vânzare valoroase, astfel încât să își extindă baza de clienți la peste 700 de companii.

Pentru anul 2024, SoftOne România își propune o creștere de 50% a cifrei de afaceri, de 30% a numărului de angajați și o majorare de peste 25% a numărului de noi parteneri, creșteri susținute de extinderea și diversificarea portofoliului său de produse și servicii. Compania va aduce în portofoliu noi soluții software, precum aplicația de e-procurement, CosmoONE, și aplicația ESG (Environmental, Social & Governance), Global Sustain, pentru a răspunde provocărilor din ce în ce mai complexe ale mediului de afaceri.

Alexandra Lucescu, General Manager în cadrul SoftOne România, a declarat: „Suntem încrezători că 2024 va fi cu siguranță un an și mai bun decât 2023. Rezultatele favorabile obținute anul trecut ne ambiționează în atingerea obiectivelor din 2024. Țintim așadar către o creștere organică de 50% a cifrei de afaceri și a profitabilității, susținută de o majorare cu 30% a numărului de angajați. În același timp, avem planuri mari de dezvoltare și prin proiecte de M&A, România fiind una dintre cele mai importante piețe internaționale pentru Grupul SOFTONE. Deoarece vrem să fructificăm la maximum potențialul pieței, ne concentrăm eforturile către o extindere rapidă, efectuată prin achiziții la nivel național, în paralel cu cea organică”.

SOFTONE este cel mai mare grup de companii business software din Grecia, având 9 linii de business, peste 680 de angajați și o rețea extinsă cu peste 600 de parteneri ce deservesc peste 75.000 de clienți în 4 țări (Grecia, Cipru, Bulgaria și România). Bazându-se pe o vastă experiență de business, Grupul SOFTONE dezvoltă soluții Cloud de ultimă generație și aplicații de mobilitate a afacerilor care susțin transformarea digitală a companiilor moderne. Pentru mai multe informații, puteți vizita: www.softone.ro.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea