Supermarketul online Sezamo crește sortimentul de produse Pet Shop

Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente. În plus, în următoarele două săptămâni, anunță reduceri de până la 30% la produse selectate din această categorie. Printre brandurile disponibile vor fi Applaws, Schesir, Royal Canin și Optimeal.

Conform datelor, 70% dintre clienții Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici și cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziție.

„Clienții noștri sunt mari iubitori de animale, așa că era naturală dezvoltarea acestei categorii. Ne-am uitat la obiceiurile de consum, am discutat cu clienții și am realizat că produsele dedicate animalelor de companie fac parte din coșul săptămânal, astfel că întreaga categorie depășește astăzi 500 de produse”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Cel mai cumpărat produs din Pet Shop este hrana umedă la plic sau mult iubitul pliculeț, așa cum este cunoscut de către feline. Sortimentele preferate de către clienții Sezamo sunt cel pentru pisicile sterilizate și cel pe bază de somon. Din punct de vedere valoric, cel mai mult se cheltuie pentru așternut igienic, mai exact pe așternut silicatic sau tip bentonită.

În oferta Sezamo se regăsește și brandul propriu, Pauu, care se adresează atât pisicilor, cât și câinilor, iar în viitor, pe lângă mâncare, va include și accesorii pentru pisici.

Clienții noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 50 de lei, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienții vor economisi astfel timp prețios, fără a mai sta în trafic și în aglomerație.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Despre Sezamo

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

  • Alte articole:

    One United Properties – afaceri de 419 milioane de lei și profit brut de 183,8 milioane de lei în T1, 2024

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, înregistrează o cifră de afaceri consolidată de…

    Citeste articolul
    SOVIO, cea mai nouă marcă a Pehart Grup – investiție de peste 8 milioane de euro în sustenabilitate

    SOVIO, cea mai nouă marcă a Pehart Grup lansată la finalul anului trecut, divizia de produse Away from Home (AfH – pentru utilizarea în afara casei) destinată segmentului B2B, este…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    One United Properties – afaceri de 419 milioane de lei și profit brut de 183,8 milioane de lei în T1, 2024

    One United Properties – afaceri de 419 milioane de lei și profit brut de 183,8 milioane de lei în T1, 2024

    MAGNOR, noul nume al CreditAmanet – rebranding cu o investiție de peste 2,5 milioane euro

    MAGNOR, noul nume al CreditAmanet – rebranding cu o investiție de peste 2,5 milioane euro

    Xiaomi pune accentul puternic pe sustenabilitate, trend confirmat în noul raport privind integrarea principiilor de mediu, sociale și de guvernanță

    Xiaomi pune accentul puternic pe sustenabilitate, trend confirmat în noul raport privind integrarea principiilor de mediu, sociale și de guvernanță

    Lenovo își intensifică preocuparea pentru securitatea clienților și lansează noua soluție Cyber Resiliency as a Service, bazată pe AI

    Lenovo își intensifică preocuparea pentru securitatea clienților și lansează noua soluție Cyber Resiliency as a Service, bazată pe AI