Victoria’s Secret – un nou magazin în București, în Mega Mall

Victoria’s Secret, liderul in retail de specialitate in lenjerie intima si produse de infrumusetare, colectii de fashion, parfumuri fine, ingrijire de corp si loungewear deschide un nou magazin in Bucuresti.

Noul magazin va fi in Mega Mall si are un design inovator care creaza un spatiu imbietor, navigare simplificata pentru clienti si o experienta de shopping desavarsita. Magazinul va oferi o selectie de sutiene iconice ale brandului, chiloti si lenjerie de noapte dintr-o selectie de colectii, dar si Victoria’s Secret Beauty care include parfumuri iubite.

In noul magazin se vor putea face si fitting-uri de sutien personalizate, gratuit, fara programare prealabila.

Pentru a sarbatori deschiderea noului magazin, Victoria’s Secret a lansat o experienta pop–up deschisa in Mega Mall miercuri, 27 martie, cu cele mai iubite colectii de sutiene Victoria’s Secret, parfumuri populare si probari de sutiene gratuit.

Victoria’s Secret (NYSE: VSCO) este cel mai mare retailer de lenjerie intima de specialitate din lume, care ofera o gama larga de colectii moderne, inclusiv sutiene, chiloti, lenjerie casual si articole sportive, precum si parfumuri si produse de ingrijire corporala. VS&Co este format din brandurile de top de pe piata, Victoria’s Secret si Victoria’s Secret PINK.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea