Victoria’s Secret – un nou magazin în București, în Mega Mall

Victoria’s Secret, liderul in retail de specialitate in lenjerie intima si produse de infrumusetare, colectii de fashion, parfumuri fine, ingrijire de corp si loungewear deschide un nou magazin in Bucuresti.

Noul magazin va fi in Mega Mall si are un design inovator care creaza un spatiu imbietor, navigare simplificata pentru clienti si o experienta de shopping desavarsita. Magazinul va oferi o selectie de sutiene iconice ale brandului, chiloti si lenjerie de noapte dintr-o selectie de colectii, dar si Victoria’s Secret Beauty care include parfumuri iubite.

In noul magazin se vor putea face si fitting-uri de sutien personalizate, gratuit, fara programare prealabila.

Pentru a sarbatori deschiderea noului magazin, Victoria’s Secret a lansat o experienta pop–up deschisa in Mega Mall miercuri, 27 martie, cu cele mai iubite colectii de sutiene Victoria’s Secret, parfumuri populare si probari de sutiene gratuit.

Victoria’s Secret (NYSE: VSCO) este cel mai mare retailer de lenjerie intima de specialitate din lume, care ofera o gama larga de colectii moderne, inclusiv sutiene, chiloti, lenjerie casual si articole sportive, precum si parfumuri si produse de ingrijire corporala. VS&Co este format din brandurile de top de pe piata, Victoria’s Secret si Victoria’s Secret PINK.

  • Alte articole:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Relația dintre o companie și angajații săi este mai mult decât un simplu contract de muncă. Într-o lume în care oamenii caută sens, apartenență și satisfacție profesională, o companie de…

    Citeste articolul
    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom