Victoria’s Secret – un nou magazin în București, în Mega Mall

Victoria’s Secret, liderul in retail de specialitate in lenjerie intima si produse de infrumusetare, colectii de fashion, parfumuri fine, ingrijire de corp si loungewear deschide un nou magazin in Bucuresti.

Noul magazin va fi in Mega Mall si are un design inovator care creaza un spatiu imbietor, navigare simplificata pentru clienti si o experienta de shopping desavarsita. Magazinul va oferi o selectie de sutiene iconice ale brandului, chiloti si lenjerie de noapte dintr-o selectie de colectii, dar si Victoria’s Secret Beauty care include parfumuri iubite.

In noul magazin se vor putea face si fitting-uri de sutien personalizate, gratuit, fara programare prealabila.

Pentru a sarbatori deschiderea noului magazin, Victoria’s Secret a lansat o experienta pop–up deschisa in Mega Mall miercuri, 27 martie, cu cele mai iubite colectii de sutiene Victoria’s Secret, parfumuri populare si probari de sutiene gratuit.

Victoria’s Secret (NYSE: VSCO) este cel mai mare retailer de lenjerie intima de specialitate din lume, care ofera o gama larga de colectii moderne, inclusiv sutiene, chiloti, lenjerie casual si articole sportive, precum si parfumuri si produse de ingrijire corporala. VS&Co este format din brandurile de top de pe piata, Victoria’s Secret si Victoria’s Secret PINK.

  • Alte articole:

    Symmetrica a finalizat cel mai mare centru industrial din portofoliu, după o investiție de 15 mil. euro

    Symmetrica, liderul pieței locale de pavele și borduri vibropresate și cel mai mare producător autohton cu nouă unități de producție, anunță finalizarea celei de-a doua fabrici din cadrul centrului industrial…

    Citeste articolul
    Cel mai mare conglomerat de ticketing din Europa Centrală și de Est achiziționează liderul pieței din Cehia și Slovacia

    AS Piletilevi PLG a făcut un pas major și istoric prin achiziția Ticketportal, platforma de ticketing lider în Republica Cehă și Slovacia. Ca urmare a tranzacției, volumul total de ticketing…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia