adidas Originals celebrează trei modele clasice cu cea mai recentă campanie 1000 Back

In continuarea noii sale platforme globale si directii creative din 2023 “We gave the world an Original, you gave us a thousand back”, adidas Originals prezinta o noua campanie, care exploreaza mostenirea culturala a brandului printr-un omagiu adus comunitatilor care au purtat modelele Gazelle, Samba si Handball Spezial din trecut si pana in prezent.

Campania este concentrata pe aceste trei siluete emblematice din cultura sportului–Gazelle, Samba si Handball Spezial. Initial create pentru sporturi diferite, de la alergare si antrenamente, la fotbal sau handbal, de la nasterea lor, fiecare model clasic a continuat sa aiba un impact asupra diverselor medii, culturi si miscari sociale.

Filmat si regizat de Vincent Haycock, filmul campaniei il are ca protagonist pe Carlisle Aikens, skateboarder profesionist si membru al echipei adidas Skate Team, incercand sa ii capteze energia atemporala. Un tablou al vietii vazut prin povestea a o mie de adidas Originals, un film dintr-un singur cadru fluid ce il surprinde pe protagonist mergand pe strada si trecand pe langa scene care pun in prim-plan oameni, comunitati, identitati si subculturi care si-au insusit adidas.

O serie de imagini aduc un omagiu suitei de oameni si personalitati care poarta adidas Originals astazi – fiecare in stilul propriu, scriind noi capitole pentru modelele emblematice atemporale. Samba, Handball Spezial si Gazelle sunt surprinse intr-o serie de locatii si contexte, povestea campaniei aducand la viata versatilitatea unor sneakeri ce pot fi purtati intr-o mie de feluri.

Alaturi de filmul campaniei si imagini, adidas Originals celebreaza spiritul siluetelor sale clasice si oamenii care le confera o noua personalitate astazi cu un digital hub care gazduieste continut generat de useri. Fanii modelelor sunt invitati sa-si expuna look-urile folosind #Samba #Gazelle si #Spezial in social media.

Inspirat de mostenirea bogata a brandului adidas in sport – unul dintre brandurile sport de top din lume, un designer global si creator de incaltaminte si imbracaminte sport – adidas Originals este un brand de lifestyle fondat in 2001. Avand la baza arhiva adidas, adidas Originals continua sa dezvolte patrimoniul brandului prin inovatie de produs permanenta si abilitatea de a filtra creativitatea si curajul de pe terenurile si stadioanele sportive prin lentila culturii contemporane tinere. Marcat de trifoiul iconic, folosit pentru prima data in 1972 si sustinut de cei care continua sa formeze si sa defineasca cultura creativa, adidas Originals continua sa fie in prima linie ca brand de fashion urban.

  • Alte articole:

    Clădirea de birouri One Cotroceni Park din București va găzdui noul sediu Vitalaire România

    One United Properties (BVB: ONE) principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță semnarea unui nou contract de închiriere…

    Citeste articolul
    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Emoțiile joacă un rol mult mai important în deciziile de cumpărare decât suntem dispuși să recunoaștem. De cele mai multe ori, credem că alegem un produs sau un serviciu pe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează