dm și-a răsfățat clientele cu surprize și cadouri de Ziua Femeii, în 20 de drogherii din 11 orașe

De 8 martie, dm România a fost alături de femeile de toate vârstele în 20 de drogherii din 11 orașe din întreaga țară. dm a creat experiențe unice de Ziua Femeii pentru doamnele și domnișoarele care ne inspiră și ne încântă zi de zi. La această acțiune specială, fiecare clientă a avut parte de surprize plăcute și cadouri atrăgătoare, constând în: consiliere pe partea de skincare și make-up cu influenceri apreciați, dar și scurte lecții de machiaj, împreună cu partenerii noștri, transformând această zi într-una memorabilă.

dm România a oferit o experiență de neuitat clientelor care au trecut pragul drogheriilor selectate din Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Oradea, Pitești, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara.

Am avut alături de noi ambasadori dm și make-up artiști de renume, precum Adina Vlad, Alex Docea, Ally Make Up Swan, Ana Preda, Cosânzenele, Cosmina Marinescu, Daniela Stancu, Haiky, alături de mulți alți consilieri și creatori de conținut.

Fiecare drogherie vizată a așteptat clienții cu surprize și cadouri, menite să încânte și să răsfețe participantele la această sărbătoare a feminității. Clientele au avut parte de momente magice, interacționând cu ambasadorii și consilierii de la fața locului. Aceste surprize și cadouri exclusive au adus un plus de strălucire și rafinament evenimentului nostru, oferind participantelor o experiență de frumusețe completă și memorabilă din partea brandurilor participante: alverde, Balea, Balea Med, BOURJOIS, ebelin, Garnier, Lifter Gloss, Lifter Plump, L’Oreal, Makeup Revolution, Maybelline New York, Mixa, Parsa, Real Techniques, Rimmel London, Skin Cycling, s-he colour&style, Tangle Teezer, trend !t up

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine este prezent de 16 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 1600 de locuri de muncă și a deschis peste 140 de magazine. În 2022, dm a lansat, în România, și magazinul online, expansiunea companiei fiind în continuare una din priorități.

  • Alte articole:

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România, agenția media ce funcționează în cadrul Havas Media Network, a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua parteneriatul început în anul 2021, ocupându-se în continuare de…

    Citeste articolul
    TCL Super Drum P5, noua mașină de spălat cu sistem autoStain Removal și alte caracteristici premium

    Menținerea rufelor curate poate părea o sarcină fără sfârșit. Pentru familiile mereu pe fugă între școală și activități sportive sau pentru cei care schimbă zilnic ținutele de la birou la…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Ofertă specială la eMAG pentru un smartphone ultra-subțire Motorola al cărui nume nu este încă dezvăluit

    Ofertă specială la eMAG pentru un smartphone ultra-subțire Motorola al cărui nume nu este încă dezvăluit

    Marele Calendar de Advent 2025, lansat de Mixit: 24 de ferestre cu 26 de surprize

    Marele Calendar de Advent 2025, lansat de Mixit: 24 de ferestre cu 26 de surprize