Cea mai mare dioramă din piese LEGO din lume – record românnesc omologat de Guinness World Records

Membrii RoLUG (Grupul utilizatorilor LEGO din România), cu sustinere din partea LEGO România, au construit cea mai mare dioramă din piese LEGO din lume. Recordul a fost omologat de către Guinness World Records la East European Comic Con, ediția 2024.

Diorama, compusă din peste un million de piese LEGO, aduce un omagiu universului Star Wars și integrează cele mai importante scene din seria de animație Star Wars Rebels, precum și elemente și personaje din trilogia originală. Suprafața ei totală, de 45,746 metri pătrați, acoperită exclusiv din piese LEGO fără nicio altă structură de susținere, a condus la omologarea proiectului de către GUINNESS WORLD RECORDS.

Dezvoltată cu atenție la detalii atât pe verticală, cât și pe orizontală, macheta recreează toate formele de relief de pe planeta Lothal, existente în universul Star Wars, cu nave de luptă și peste 1500 de minifigurine plasate în scene dinamice.

O echipă formată din 26 de membri RoLUG a construit diorama de record mondial în decursul a trei ani. Ultimul metru pătrat a fost finalizat prin contribuția fanilor prezenți la East European Comic Con, care au adăugat fiecare câte o piesă.

„În Grupul LEGO, credem în creativitate ca o metodă de a descoperi, a cultiva și a exprima pasiuni. Mă bucur să împărtășim aceeași viziune cu partenerii noștri de la RoLUG, alături de care am reușit să demonstrăm ce pot face pasiunea și creativitatea atunci când sunt aduse împreună. Recordul mondial de care ne bucurăm astăzi este un moment important pe piața din România și cea mai puternică încurajare să continuăm să activăm aproape de comunități și pasiunile lor”, a declarat Valery Kasimov, Country Manager Romania & Bulgaria Grupul LEGO.

„Pentru noi, comunitatea RoLUG, acest record mondial reprezintă împlinirea unui vis. Proiectul nostru este rezultatul a trei ani de pasiune, muncă în echipă și continuă dedicare. Acest moment nu doar că marchează un punct de referință în călătoria noastră, dar ne și confirmă convingerea profundă: cărămida LEGO nu reprezintă o simplă jucărie pentru copii, ci un veritabil mijloc de exprimare a imaginației și creativității, indiferent de vârstă. Cu această realizare remarcabilă, suntem gata pentru noi aventuri și transmitem o invitație călduroasă tuturor pasionaților care doresc să ni se alăture în această minunată călătorie.”, a declarat Mirona Constantin, Ambassador RoLUG

Recordul anterior fusese stabilit în Franța, în 2021, pentru o dioramă cu suprafața de 30,66 metri pătrați.

Membrii RoLUG implicati in construirea dioramei:
Creative Lead: Bence Czilli
Project Coordinator: Botond Czilli
RLUG Ambassador: Mirona Constantin

Team members: Adrian Jiman, Alex Tass, Alexandru Ilea, Armin Naghi, Catalin Bordea, Catalin Corpade, Cristian Frunza, Dragos Ivan, Edina Dorotea Babtan, Eduard Stanescu, Eric Jiman, Erik Davidsson, Horatiu Coifan, Marius Bugeac, Mihai Dreve, Nicolae Sohaci, Rares Teodorof, Sorin Ilie, Sorin Olaru, Stefan Bugeac, Tamas Lapsanszki, Tiberiu Popescu, Negreanu, Vlad Carbuneanu.

Echipa Grupului LEGO care a contribuit la finalizarea dioramei:
Valery Kasimov, Country Manager
Anna Tuyaerts, Brand Marketing Manager
Bence Gallai, Associate Brand Marketing Manager
Anca Lungu, Masterbrand Marketing & PR Manager
Ana-Maria-Elena Dumitrescu, Marketing Assistant

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și a facilita dezvoltarea constructorilor de mâine prin puterea jocului. Sistemul LEGO in Play, având la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.    

Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca, în 1932, de către Ole Kirk Kristiansen, numele derivând din cele două cuvinte daneze Leg Godt, care înseamnă „Joacă bine”. Astăzi, Grupul LEGO rămâne o companie de familie cu sediul în Billund. Produsele sale sunt acum vândute în peste 130 de țări din întreaga lume.  

RoLUG (Grupul utilizatorilor LEGO din România) este o comunitate compusa din adulți fani ai pieselor LEGO, recunoscută de către Grupul LEGO. Lansat în 2007 ca un grup de discuții, RoLUG s-a dezvoltat rapid într-o comunitate de pasionați, cu misiunea de a construi machete noi, unice, din piese LEGO. De atunci, grupul a organizat și susținut multiple expoziții, concursuri offline si online și a participat la numeroase evenimente locale și internaționale. Din 2014, grupul are statutul de Recognized LUG (LUG recunoscut pe plan international).

  • Alte articole:

    Locuri de muncă pentru românii cu vârstă peste 45 de ani – analiză comportament în căutarea de joburi

    Cu puțin peste 100.000 de aplicări pe lună, candidații din segmentul de vârstă 45+ formează categoria profesională cu cel mai scăzut nivel de activitate din punctul de vedere al aplicărilor…

    Citeste articolul
    Lanțul de cofetării Dulcinella România se dezvoltă prin unități în sistem de franciză

    Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, a lansat modelul de dezvoltare prin franciză, acest pas fiind parte a strategiei companiei de a deveni lider de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    MAGNOR continuă investițiile în educația din România – dotări noi pentru Școala Gimnazială Sfântul Gheorghe din Craiova

    MAGNOR continuă investițiile în educația din România – dotări noi pentru Școala Gimnazială Sfântul Gheorghe din Craiova

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way