Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

Lay’s, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experiențe inedite dedicate participanților.

Sub conceptul „Nu e vară fără Lay’s”, chipsurile preferate de români semnează un nou proiect memorabil la intersecția dintre gust și distracție, reafirmând, astfel, angajamentul brandului de a susține pasiunile consumatorilor și de a fi prezent în cele mai relevante contexte culturale și de socializare.

„Ne bucurăm să revenim la Electric Castle cu noi experiențe pentru participanții din toate colțurile lumii. Star Foods este prezent pe piața din România de peste 20 de ani, astfel avem responsabilitatea de a inova constant și de a răspunde cât mai bine preferințelor consumatorilor. Parteneriatul cu Electric Castle ne permite să interacționăm direct cu publicul nostru, să transformăm fiecare pauză de muzică într-un moment de relaxare, interacțiune și savoare. Lay’s și muzica au ceva în comun – aduc oamenii împreună și creează momente de bucurie”, a declarat Vlad Vlădescu – Snacks Marketing Manager, PepsiCo East Balkans.

Universul Lay’s – gust intens și experiențe imersive

Pentru ediția din 2025 a festivalului, Lay’s aduce în prim-plan Aromatic Cheese – chipsul cu gust intens, care completează perfect atmosfera vibrantă a festivalului. În plus, vizitatorii vor putea explora un labirint imersiv inspirat de tot ceea ce înseamnă ”universul Lay’s’”.

„Ne bucurăm ca, alături de Lay’s, să dăm savoare clipelor pe care le vom trăi la cea de-a 11-a ediție. Experiența Lay’s este creativă și conectată cu atmosfera de festival și ne va face mai ușoară misiunea de a crea distracție non-stop, timp de 5 zile, pentru zeci de mii de participanți”, a declarat Tudor Costinaș – Head of Communications, Electric Castle.

Electric Castle 2025 ajunge la cea de-a 11-a ediție și va fi găzduit, ca în fiecare an, de Castelul Bánffy din Bonțida, județul Cluj, în perioada 16 – 20 iulie.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

  • Alte articole:

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Un curier livrează un cadou fără să știe că este chiar pentru el. Surpriza, zâmbetul, emoția – toate au fost prinse pe video. GourmetGIFT.ro a transformat o zi obișnuită de…

    Citeste articolul
    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Emoțiile joacă un rol mult mai important în deciziile de cumpărare decât suntem dispuși să recunoaștem. De cele mai multe ori, credem că alegem un produs sau un serviciu pe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista