Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

Lay’s, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experiențe inedite dedicate participanților.

Sub conceptul „Nu e vară fără Lay’s”, chipsurile preferate de români semnează un nou proiect memorabil la intersecția dintre gust și distracție, reafirmând, astfel, angajamentul brandului de a susține pasiunile consumatorilor și de a fi prezent în cele mai relevante contexte culturale și de socializare.

„Ne bucurăm să revenim la Electric Castle cu noi experiențe pentru participanții din toate colțurile lumii. Star Foods este prezent pe piața din România de peste 20 de ani, astfel avem responsabilitatea de a inova constant și de a răspunde cât mai bine preferințelor consumatorilor. Parteneriatul cu Electric Castle ne permite să interacționăm direct cu publicul nostru, să transformăm fiecare pauză de muzică într-un moment de relaxare, interacțiune și savoare. Lay’s și muzica au ceva în comun – aduc oamenii împreună și creează momente de bucurie”, a declarat Vlad Vlădescu – Snacks Marketing Manager, PepsiCo East Balkans.

Universul Lay’s – gust intens și experiențe imersive

Pentru ediția din 2025 a festivalului, Lay’s aduce în prim-plan Aromatic Cheese – chipsul cu gust intens, care completează perfect atmosfera vibrantă a festivalului. În plus, vizitatorii vor putea explora un labirint imersiv inspirat de tot ceea ce înseamnă ”universul Lay’s’”.

„Ne bucurăm ca, alături de Lay’s, să dăm savoare clipelor pe care le vom trăi la cea de-a 11-a ediție. Experiența Lay’s este creativă și conectată cu atmosfera de festival și ne va face mai ușoară misiunea de a crea distracție non-stop, timp de 5 zile, pentru zeci de mii de participanți”, a declarat Tudor Costinaș – Head of Communications, Electric Castle.

Electric Castle 2025 ajunge la cea de-a 11-a ediție și va fi găzduit, ca în fiecare an, de Castelul Bánffy din Bonțida, județul Cluj, în perioada 16 – 20 iulie.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

  • Alte articole:

    Proiecte de retail și office dezvoltate de Iulius în 4 orașe au obținut certificarea LEED Platinum

    Proiectele de retail și office dezvoltate de IULIUS în patru orașe din România – Suceava, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara – au obținut certificarea LEED Operations and Maintenance la nivel Platinum,…

    Citeste articolul
    Proiect CSR lansat de Kozel: iluminarea unor alei din parcuri urbane

    Kozel a lansat un nou proiect de responsabilitate socială care își propune să aducă o schimbare vizibilă în orașele din România: iluminarea unor alei din parcuri urbane, în 5 orașe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

    Proiect CSR lansat de Kozel: iluminarea unor alei din parcuri urbane

    Proiect CSR lansat de Kozel: iluminarea unor alei din parcuri urbane

    Fundația OMV Petrom a lansat fondul Azi. Împreună, oferind finanțări organizațiilor nonprofit din România

    Fundația OMV Petrom a lansat fondul Azi. Împreună, oferind finanțări organizațiilor nonprofit din România

    Campanie Salvați Copiii România pentru eliminarea vedetelor din reclamele la jocuri de noroc

    Campanie Salvați Copiii România pentru eliminarea vedetelor din reclamele la jocuri de noroc