Fundația OMV Petrom a lansat fondul Azi. Împreună, oferind finanțări organizațiilor nonprofit din România

Fundația OMV Petrom lansează fondul de finanțare „Azi. Împreună.” deschis organizațiilor nonprofit din România care implementează programe în sprijinul educației timpurii, sănătății timpurii sau conservării biodiversității.

Astfel, vor fi susținute proiecte implementate în comunități dezavantajate, de organizații mici și medii. Fundația OMV Petrom va evalua cererile în parteneriat cu specialiști din cadrul Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile și alături de un juriu extern.

„ Prin fondul „Azi. Împreună.”, ne dorim să susținem inițiativele cât mai multor ONG-uri care au proiecte de educație timpurie, sănătate timpurie sau biodiversitate implementate la nivel local, de unde pornește schimbarea,” a declarat Steven van Groningen, Președintele Consiliului Director, Fundația OMV Petrom.

Prin fondul de finanțare „Azi. Împreună.”, Fundația OMV Petrom urmărește dezvoltarea proiectelor care contribuie la creșterea gradului de participare la educație timpurie în mediile defavorizate, care adresează sănătatea timpurie și/sau contribuie la reducerea ratei mortalității infantile, sau care promovează conservarea biodiversității.

Fondul presupune trei niveluri de finanțare, cu valori între 40.000 lei – 250.000 lei. Organizațiile pot accesa ghidul de aplicare și alte documente necesare pe site-ul Fundației OMV Petrom. Cererile de finanțare pot fi trimise în perioada 19 iunie – 24 iulie 2025.

Lansată în anul 2022, Fundația OMV Petrom construiește programe și susține investiții pe termen lung în România pentru comunități dezavantajate, în trei domenii cheie: educație timpurie, sănătate timpurie și biodiversitate.

  • Alte articole:

    Campanie Salvați Copiii România pentru eliminarea vedetelor din reclamele la jocuri de noroc

    Organizația Salvați Copiii România lansează campania „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, un demers național de conștientizare care atrage atenția asupra impactului negativ al publicității la…

    Citeste articolul
    Prietenul tău patruped nu este o jucărie, campanie de responsabilizare civică

    GAMA&GAMA, companie românească cu tradiție și producător al brandului de hrană pentru animale Thank’Q, lansează campania de responsabilizare civică „Prietenul tău patruped nu este o jucărie”. Inițiativa își propune să…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația OMV Petrom a lansat fondul Azi. Împreună, oferind finanțări organizațiilor nonprofit din România

    Fundația OMV Petrom a lansat fondul Azi. Împreună, oferind finanțări organizațiilor nonprofit din România

    Campanie Salvați Copiii România pentru eliminarea vedetelor din reclamele la jocuri de noroc

    Campanie Salvați Copiii România pentru eliminarea vedetelor din reclamele la jocuri de noroc

    Prietenul tău patruped nu este o jucărie, campanie de responsabilizare civică

    Prietenul tău patruped nu este o jucărie, campanie de responsabilizare civică

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa