Conferința Națională 2025 a BNI România: networking-ul, motor de creștere pentru antreprenorii locali

Antreprenorii din BNI România au intermediat afaceri în valoare de 21,9 milioane de euro până la finalul lunii mai 2025, prin recomandări directe între membri. Networking-ul profesionist își dovedește forța ca pilon real de dezvoltare economică.

În acest context, pe data de 6 iunie 2025, la Hotel Radisson Blu București, BNI România organizează Conferința Națională 2025. Peste 300 de oameni de afaceri din toată țara vin să învețe, să se conecteze și să celebreze rezultatele obținute.

„Comunitatea noastră a depășit 1.000 de membri activi din 28 de județe. În 10 ani de activitate, am construit un ecosistem solid. BNI înseamnă încredere, colaborare și rezultate clare. Nu suntem doar o rețea de business, ci o sursă reală de oportunități pentru antreprenori”, declară Manuela Voicilă, Director Național BNI România.

Între 2020 și 2024, numărul de referințe s-a multiplicat de șase ori. Rețeaua a crescut de peste trei ori. Antreprenorii români au înțeles că relațiile autentice generează contracte reale.

Evenimentul din 6 iunie marchează și aniversarea a 10 ani de BNI România. Invitat special: Lisa Renz, președinta BNI SUA, aflată pentru prima dată în România. Aceasta va susține un keynote despre leadership, colaborare globală și puterea rețelelor conduse cu viziune.

Pe lângă discursurile principale, participanții vor avea acces la workshop-uri aplicate și sesiuni de networking național și internațional.

Programul complet și înscrierile sunt disponibile la adresa https://bucuresti.bni-romania.com/conferinta-nationala-bni-romania-2025 .

  • Alte articole:

    Gura Portiței Resort, investiție de 10 milioane euro și accent pe conceptul eco-friendly

    Gura Portiței Resort, locul legendar situat la granița dintre Delta Dunării și Marea Neagră, își redeschide oficial porțile după un amplu proces de renovare și o investiție de peste 10…

    Citeste articolul
    Decathlon și Quechua aniversează 20 de ani de la lansarea 2 Seconds, cortul pop-up inovator

    În 2005, Decathlon și Quechua au lansat un produs care avea să transforme campingul pentru totdeauna: 2 Seconds – primul cort pop-up care se montează aproape instant (2 secunde sunt…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    O nouă campanie de imagine Nostalgia: prima petrecere într-un tramvai în mișcare din România

    O nouă campanie de imagine Nostalgia: prima petrecere într-un tramvai în mișcare din România

    Retailul alimentar, alimente & băuturi, restaurante & cafenele: industriile în care fenomenul de greenwashing este cel mai observat

    Retailul alimentar, alimente & băuturi, restaurante & cafenele: industriile în care fenomenul de greenwashing este cel mai observat

    TCL a devenit Partenerul Oficial Global de Electronice de Consum al clubului londonez Arsenal

    TCL a devenit Partenerul Oficial Global de Electronice de Consum al clubului londonez Arsenal

    Novotel își reafirmă angajamentul pentru protejarea bunăstării oceanelor, lansând noi politici alimentare

    Novotel își reafirmă angajamentul pentru protejarea bunăstării oceanelor, lansând noi politici alimentare