Agenția Oxygen continuă programul de wellbeing destinat angajaților

Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România, continuă programul de employer branding #OxyNest, ajuns la cea de-a patra ediție. Proiectul oferă acces la spații de lucru alternative la mare și la munte, gândite pentru a sprijini un mod de lucru flexibil și echilibrat, centrat pe bunăstarea echipei.

Cu două retreaturi permanente în Mamaia Nord și Bușteni, #OxyNest pune la dispoziția celor aproape 100 de angajați Oxygen hub-uri complet echipate pentru lucru remote, dar și pentru reconectare.

„OxyNest este un proiect care arată felul în care înțelegem cultura organizațională adaptată la ritmul unei industrii intense și atentă la wellbeingul oamenilor. Aflat la a patra ediție, inițiativa și-a găsit locul natural în viața agenției și demonstrează că, pentru noi, bunăstarea și dezvoltarea oamenilor rămân o prioritate.”, spune Adina Trandaf, Managing Director, Oxygen

Lansat în 2022, ca răspuns la tranziția către munca hibridă și nevoia de reconectare cu natura, #OxyNest a crescut de la o singură casă în Bușteni la un program de wellbeing organizațional cu impact pentru echipă.

Prin consistența sa, #OxyNest s-a afirmat ca unul dintre cele mai solide programe de employer branding din industria de publicitate, fiind în același timp o formă de recunoaștere a eforturilor unei echipe aflate în plină creștere, care contribuie la evoluția agenției.

Programul face parte dintr-o viziune mai amplă prin care Oxygen își exprimă preocuparea pentru bunăstarea și dezvoltarea oamenilor. Anul acesta, agenția a înființat Asociația Oxygen, o organizație dedicată mediului, educației și impactului social, care le oferă angajaților posibilitatea de a se implica în proiecte de voluntariat aliniate propriilor valori și interese.

Împreună, aceste inițiative depășesc zona beneficiilor standard și definesc o cultură organizațională care încurajează atât echilibrul profesional și personal, cât și implicarea civică și comunitară, priorități tot mai importante pentru noile generații de profesioniști.

Cu o experiență de peste 17 ani și un portofoliu extins de clienți locali și internaționali, Oxygen are misiunea de a susține dezvoltarea sustenabilă a brandurilor și businessurilor prin creativitate, strategie și campanii integrate axate pe rezultate. Portofoliul de clienți reunește companii precum: Anytime, BYD, Vodafone, PPC, Globalworth, BEKO Romania, Avon, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA Romania, Selgros, Xiaomi, Antenna Group și Hesburger.

  • Alte articole:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Emoțiile joacă un rol mult mai important în deciziile de cumpărare decât suntem dispuși să recunoaștem. De cele mai multe ori, credem că alegem un produs sau un serviciu pe…

    Citeste articolul
    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    BYD, cel mai mare producător mondial de vehicule cu energie nouă (NEV), a livrat o flotă dedicată către FC Internazionale Milano (Inter), parte a parteneriatului strategic de trei ani cu…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează