Magazin ProBeauty în Lotus Center din Oradea: investiție de peste 50.000 de euro

PROBEAUTY, unul dintre cei mai importanți retaileri de beauty şi produse profesionale pentru îngrijirea părului din România, anunță deschiderea noului său magazin în Lotus Center, din Oradea. Acest concept store este amplasat la intrarea dinspre hipermarketulul Carrefour și își așteaptă clienții începând cu data de 27 septembrie 2025.

Concept modern & branduri internaționale

Investiția în acest magazin, cu o suprafață de aproximativ 65 mp, depășește 50.000 Euro, la care se adaugă stocul de marfă în valoare de peste 50.000 Euro. Magazinul are un design fancy și modern, cu elemente grafice inovatoare și decoruri butaforice. Este un spațiu dedicat experienței de frumusețe, unde calitatea și diversitatea sunt prioritare.

Calitatea și diversitatea sunt cuvintele cheie când vine vorba despre produsele PROBEAUTY.

Clienții vor regăsi o gamă variată de produse din categoriile haircare, skincare, machiaj și accesorii, de la branduri internaționale consacrate:

  • Londa, Schwarzkopf, Wella, Maroccanoil, Kerastase, L’Oreal, Olaplex, BabylissPro, Wahl, Moser, Jaguar, Nook, Olivia Garden, ItalWax, K18, milk-shake, Ajmal
  • Brand propriu: ETB — Eternal Beauty
  • Noutate exclusivă: IREN Shizen — brand japonez de lux, premiat, care îmbină ritualurile străvechi cu tehnologia modernă

Magazinul oferă:

  • Consultanță personalizată de frumusețe
  • Posibilitatea de testare a produselor
  • Planuri pentru lansarea unui program de fidelitate

„Începem un parteneriat foarte bun cu Lotus Center, care este unul dintre cei mai importanţi şi serioşi dezvoltatori de centre comerciale din România. Credem că acest magazin PROBEAUTY va fi un succes, va genera rezultate foarte bune, de aceea am ales LOTUS şi am organizat deschiderea la începutul toamnei, astfel încât să avem la dispoziție întregul sezon până la finalul anului, iar clienții noștri să se pota bucura de produse de top”, a declarat Monica Câzu, General Manager PROBEAUTY.

Cu o experiență de peste 14 ani pe piața din România, PROBEAUTY a devenit unul dintre cei mai mari retaileri de produse cosmetice profesionale din România. Brandul face parte din grupul Eternal Beauty, activ în România și Ungaria de aproape 30 de ani. Grupul include ETERNAL BEAUTY România și ETERNAL BEAUTY KFT, având o cifră de afaceri cumulată de peste 17 milioane de euro în 2024.

Rețeaua PROBEAUTY include 19 magazine în orașe precum București, Brașov, Sibiu, Timișoara, Iași, Craiova, Suceava, Baia Mare, Piatra Neamț, Ploiești, Deva, Râmnicu Vâlcea, Târgu Jiu și Oradea, cu noi deschideri planificate pentru 2026. Toate produsele disponibile în noul magazin PROBEAUTY pot fi descoperite și în magazinul online probeauty.ro.

  • Alte articole:

    eToro a introdus tranzacționarea 24/5 pentru toate acțiunile S&P 500 și Nasdaq 100

    Platforma de tranzacționare și investiții eToro a anunțat că și-a extins oferta de tranzacționare 24/5 pentru a acoperi toate acțiunile din S&P 500 și Nasdaq 100, permițând utilizatorilor să tranzacționeze…

    Citeste articolul
    Soluțiile SafeFleet, preferate de firme din transporturi, logistică, distribuție, construcții, ride sharing

    SafeFleet, unul dintre liderii pieței de monitorizare a flotelor auto din România și Europa, a înregistrat o creștere de 18% a numărului de vehicule monitorizate în prima jumătate a anului…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează