Hesburger nu va mai vinde meniul pentru copii, ca parte a acțiunii responsabile

Meniul pentru copii de la Hesburger va fi retras din primăvara anului 2026. Decizia se bazează pe eforturile depuse de lanț în domeniul sustenabilității, pe așteptările în schimbare ale consumatorilor și pe noile recomandări de marketing.

Vânzările de meniuri pentru copii vor fi sistate în primăvara anului 2026, în toate țările în care Hesburger operează. Schimbarea are scopul de a consolida responsabilitatea lanțului și, în același timp, de a anticipa viitoarele modificări în marketingul adresat copiilor.

„Meniurile pentru copii și produsele auxiliare fac parte din istoria Hesburger de mai bine de 30 de ani, dar acum, după o analiză atentă, este momentul să ne actualizăm activitățile în stilul contemporan. Sperăm că toți consumatorii vor înțelege obiectivul din spatele schimbării: alegeri mai sustenabile pentru familie”, spune Ieva Salmela, Director of International Communications and Marketing.

Trei milioane de produse auxiliare într-un an

Într-un an, Hesburger a desfășurat șase campanii dedicate meniurilor pentru copii. Un total de 500.000 de produse auxiliare per campanie au fost achiziționate în toate țările în care lanțul își desfășoară activitatea, pentru un cumul de aproximativ trei milioane pe an. Produsele auxiliare din cadrul campaniilor au oferit o gamă largă de activități pentru copii, ce le-a permis să petreacă mai mult timp cu acestea. Printre produsele auxiliare din meniurile pentru copii s-au numărat, de exemplu, jocuri de societate, coardă de sărit și kit-uri de lucru manual.

Potrivit reprezentantei Hesburger, popularitatea produselor auxiliare pentru mesele pentru copii a scăzut în ultimii ani – tot mai mulți clienți optează pentru mini-înghețată, în detrimentul produsului auxiliar.

Stocurile vor fi vândute până la final

Toate campaniile convenite vor fi desfășurate până la sfârșitul anului 2025, iar toate produsele auxiliare disponibile în stoc vor fi vândute până la final.

Hesburger continuă să furnizeze servicii pentru familii, cum ar fi zona de joacă pentru copii, din restaurante. Hamburgerul, care a făcut parte din meniul pentru copii împreună cu opțiunea de meniu, rămâne în selecția de produse Hesburger, în viitor fără opțiunea de produse auxiliare.

  • Alte articole:

    Eazy Asigurări a închiriat un spațiu în One Cotroceni Park, dezvoltare a One United Properties

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță încheierea unui contract de închiriere pentru…

    Citeste articolul
    Intrarea JYSK în Lemon Retail Park – tranzacție intermediată de Colliers

    Retailerul scandinav JYSK, unul dintre cei mai activi jucători din segmentul home & deco, a închiriat un spațiu de aproximativ 1.000 metri pătrați în Lemon Retail Park, într-o tranzacție în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România