Allianz-Țiriac Asigurări preia portofoliul Allianz-Țiriac Unit, fosta Gothaer Asigurări Reasigurări

Allianz-Țiriac Asigurări a primit aprobările necesare din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru transferul portofoliului Allianz-Țiriac Unit (fosta Gothaer Asigurări Reasigurări) în contextul fuziunii prin absorbție.

Procesul de preluare a portofoliului și, ulterior, de fuziune reprezintă ultima etapă a achiziției Allianz-Țiriac Unit și face parte din strategia Allianz-Țiriac de consolidare și extindere a operațiunilor pe plan local, în beneficiul clienților și partenerilor săi.

În perioada următoare, Allianz-Țiriac Asigurări va integra operațiunile și portofoliul Allianz-Țiriac Unit, asigurând o tranziție lină și transparentă pentru toți clienții. Polițele emise de Allianz-Țiriac Unit sunt preluate integral de Allianz-Țiriac Asigurări, fără modificări la nivel condițiilor contractuale. Astfel, acoperirile, beneficiile și obligațiile contractuale rămân valabile până la data expirării, fără să fie nevoie de acțiuni suplimentare sau orice alte formalități din partea clienților.

„Preluarea portofoliului și, ulterior, fuziunea cu Allianz-Țiriac Unit reprezintă un pas firesc în direcția consolidării poziției noastre de partener de încredere, în fiecare etapă a vieții clienților noștri. Integrarea ne permite să oferim clienților o experiență unitară și acces la un portofoliu complet de soluții de protecție, susținut de o rețea solidă și diversificată de distribuție. Le mulțumim clienților Allianz-Țiriac Unit pentru încredere și îi asigurăm că, de acum, suntem împreună sub aceeași umbrelă, cu o echipă unitară și un singur angajament comun: acela de a proteja tot ce le face inima să bată mai tare”, spune Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac Asigurări.

Allianz-Țiriac Unit are aproximativ 180.000 de clienți și a încheiat 2024 cu prime brute subscrise de aproximativ 117 milioane de lei, în creștere cu 5,8% comparativ cu 2023. Evoluția a fost susținută în principal de asigurările non-auto, cum ar fi cele de bunuri sau de răspundere civilă. Asigurările non-auto reprezintă aproximativ 60% din subscrierile Allianz-Țiriac Unit, iar cea mai mare parte a vânzărilor s-a desfășurat, în 2024, prin intermediul companiilor de brokeraj partenere.

Compania a plătit în 2024 despăgubiri totale în valoare netă de 43 de milioane de lei pentru daunele acoperite de asigurările oferite clienților.

„Sunt mândru și bucuros că împreună cu echipa am pregătit cu succes Allianz-Țiriac Unit pentru transferul către compania mamă Allianz-Țiriac, un pas care reflectă eforturile noastre din ultimii trei ani și dedicarea către performanță. Această etapă reprezintă o oportunitate de a contribui la succesul comun, combinând experiența și expertiza Allianz-Țiriac Unit cu resursele și viziunea Allianz-Țiriac. Împreună, vom continua să oferim soluții de protecție, construind un viitor mai sigur”, spune Ciprian Pop, CEO al Allianz-Țiriac Asigurări Unit.

Allianz-Țiriac Asigurări a achiziționat entitatea locală a grupului german Gothaer în 2020, iar în 2022 aceasta a trecut printr-un proces de rebranding, devenind Allianz-Țiriac Unit.

Allianz-Țiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare și asigurări și cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand. În cei 30 de ani de activitate, Allianz-Țiriac a contribuit cu 20 miliarde de euro la economia României. Aportul total în economie al Allianz-Țiriac echivalează cu 0,6% din PIB-ul României în perioada analizată și s-ar putea concretiza în până la 80 de spitale moderne, 2.000 de școli noi, 2.000 de kilometri de autostradă sau 130.000 de locuințe sociale.

  • Alte articole:

    Revista Club Antreprenor aniversează 5 ani: Gală specială organizată la Clubul Quantic

    Pe 23 septembrie 2025, revista Club Antreprenor lansează ediția a XXIII-a printr-o Gală specială organizată la Clubul Quantic, Șoseaua Grozăvești nr. 82, Sector 6, București.Evenimentul marchează 5 ani de la…

    Citeste articolul
    Next Layer Additive Manufacturing Show, prima ediție: 1 octombrie 2025, la hotel Novotel din București

    Pe 31 octombrie 2025, la Novotel București, are loc prima ediție a evenimentului Next Layer Additive Manufacturing Show ce va reuni lideri internaționali și antreprenori locali din domeniul imprimării 3D.…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Revista Club Antreprenor aniversează 5 ani: Gală specială organizată la Clubul Quantic

    Revista Club Antreprenor aniversează 5 ani: Gală specială organizată la Clubul Quantic

    ORbitOR: burse pentru tinerii talentați, oferite de Școala de Valori și TheAlternativeSchool

    ORbitOR: burse pentru tinerii talentați, oferite de Școala de Valori și TheAlternativeSchool

    Angajații din companii care folosesc Bookster, atrași și de cumpărarea de cărți

    Angajații din companii care folosesc Bookster, atrași și de cumpărarea de cărți

    BYD DOLPHIN SURF a obținut punctajul maxim la testele de siguranță Euro NCAP

    BYD DOLPHIN SURF a obținut punctajul maxim la testele de siguranță Euro NCAP