O nouă campanie de imagine Nostalgia: prima petrecere într-un tramvai în mișcare din România

Pe 4 iunie 2025, Bucureștiul a fost martorul unei premiere absolut memorabile: Nostalgia Retro/Disco/Future a transformat un tramvai în mișcare într-un spațiu de petrecere, lumină și sunet, cu ocazia lansării oficiale a sucului Disco Tropical, realizat în parteneriat cu Pfanner.

În mijlocul campaniei sale de imagine, cunoscută deja în social media drept „Nu veni la Nostalgia”, brandul a adus mesajele virale direct pe șine. Tramvaiele cu inscripții precum: „Nu veni, am fost la terapie”,„Nu veni, te-am uitat”, „Nu veni, ți-am dat block” sau „Nu veni, nu te mai iubesc” au captat atenția bucureștenilor, iar acum unul dintre ele a devenit chiar spațiu de petrecere itinerant.

Muzica retro, luminile colorate, atmosfera disco și mirosul de gumă Turbo au creat o atmosferă electrizantă pe roți, iar privirile curioșilor de pe trotuare sau din trafic nu s-au lăsat așteptate.
Un singur tramvai, o singură seară, un oraș întreg care s-a întrebat: „Ce se întâmplă acolo?”

„A fost o petrecere scurtă, dar intensă, ca o piesă bună de pe casetă. Am vrut să oferim orașului un teaser viu al verii care vine”, spun reprezentanții Nostalgia.

Ce urmează? Alte petreceri în tramvaie. Dar cu o condiție: doar cei care au bilet la Nostalgia 2025 vor putea participa. Orice tip de bilet, pentru orice zi a festivalului, este un potențial golden pass pentru următoarea oprire de vibe urban.

NOSTALGIA încearcă să fie un festival al vieții, care prezintă într-o manieră specială trecutul și viitorul. Toți cei care au participat la NOSTALGIA de mai bine de șase ani, s-au putut bucura de un real muzeu retro & future, în care organizatorii au integrat și o discotecă specifică anilor ’90 − 2000.

În permanență echipa Nostalgia lucrează să creeze o lume plină de imagini și sunete, trecând prin numeroase experiențe senzoriale și momente unice, menite să transforme NOSTALGIA într-o fabrică de amintiri − pentru că, de ce nu, și prezentul poate fi o viitoare nostalgie.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Proiectele câștigătoare din cadrul primei ediții a fondului de finanțare „Azi. Împreună.” susțin sănătatea timpurie, contribuie la reducerea ratei mortalității infantile, cresc gradul de participare la educație timpurie în mediile…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea