Raftul cu Bunătăți Locale, în magazine Profi din județul Bihor: continuă susținerea micilor producători locali

Cel mai amplu program de susținere a micilor producători locali cuprinde de acum și județul Bihor. Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din Oradea și Biharia, urmând ca lista acestora să fie completată în următoarele săptămâni. Producătorii locali sunt încurajați să aducă în retailul modern bunătățile făcute după rețete tradiționale și sunt ajutați astfel să ajungă mai ușor la consumatori.

Grație programului demarat de rețeaua românească de magazine Profi, micii producători locali pot să continue să transmită mai departe moșternirea gustului autentic și sănătos.

Raftul cu Bunătăți Locale oferă gustul inconfundabil al unor produse proaspete din carne, lactate, patiserie, panificație și paste făinoase, vinuri, bere, sucuri naturale din fructe, dar și conserve de legume și fructe. Pentru început, aproape 20 de producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Bihor, completând astfel oferta generoasă listată deja pe platforma Via Profi, unde oricine poate ajunge la producătorii locali fără niciun fel de intermediere.

Raftul cu Bunătăți Locale își întâmpină cu prețuri mici clienții din Oradea la Profi Super din B-dul. Dacia, colț cu Progresul, Str. Alexandru Cazaban nr. 51C și Aleea Trandafirilor nr. 2, bl. 1C, iar în Biharia la Profi Super din Str. Cetații nr. 154, corp C1. În plus, începând cu data de 19 iunie, Raftul cu bunătăți locale va fi prezent și în magazinul Profi din Sântandrei, str. Căprioarei, nr. 3.

„Profi ajută micii producători locali să ajungă cu bunătățile lor în cât mai multe case din România, iar clienții noștri pot regăsi gusturile autentice, din ingrediente atent selecționate. Este un angajament ferm pentru a păstra tot ceea ce este bun și ne face bine și a asigura un viitor pentru micii producători locali care pun suflet în România. Acest program nu are o miză economică pentru Profi, dar are o miză imensă pentru a asigura viitorul gusturilor autentice românești și a încuraja micii producători locali să facă ceea ce știu ei cel mai bine”, declară Călin Costinaș, Director General adjunct Profi.

Toate produsele sunt puse la vânzare în cantități limitate și doar în magazine selectate pentru a permite producătorilor să își păstreze modul de preparare și calitatea tradiționale, fără a insista pe cantitate. Accentul este pus pe prospețime și producția artizanală specifică fiecărei localități sau zone în care acestea sunt expuse la Raftul cu Bunătăți Locale. Profi susținute micii producători locali pentru a se prezenta cu cele mai bune produse ale lor respectând toate normele sanitare, cu o etichetare corectă și într-o formă care să le pună în evidență conținutul valoros.

Programul de susținere a producătorilor locali inițiat de Profi prin Raftul cu Bunătăți Locale a fost prezentat prima dată în septembrie 2022, la festivalul pe care l-a organizat la Apoș. De atunci, acesta s-a extins cuprinzând tot mai multe județe și va continua expansiunea și pe parcursul acestui an. În 2023, el a cuprins 120 de furnizori locali artizanali, cu peste 800 de articole tradiționale, prezenți în 25 de magazine Profi din 21 de localități; în 2024 harta a fost completată cu județele Timiș, Sibiu și Olt, iar anul acesta programul a fost extins și în județul Iași. În prezent, prin Raftul cu Bunătăți Locale, în magazinele selectate din țară, sunt peste 1000 de produse ale micilor producători români.

Dincolo de prezența în magazinele Profi, micii producători locali își spun poveștile și își prezintă oferta și pe cea mai amplă și premiată platformă națională de promovare a lor, Via-Profi.ro, prin intermediul căreia oricine poate porni într-o călătorie plină de savoare a gusturilor din România.

Cu peste 28.000 de angajați în circa 1.780 de magazine proprii și partenere din peste 890 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI GO și PROFI LOCO, formatele de magazin ale rețelei, au o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,6 milioane de clienți care zilnic își fac aici cumpărăturile. Mai bine de 94% dintre aceste produse provin de la parteneri din România.

  • Alte articole:

    Rețeaua FlixBus în România se extinde. Curse zilnice de autocare către Bulgaria, Grecia și Turcia

    FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, continuă dezvoltarea regională prin introducerea de noi conexiuni internaționale către Grecia și prin consolidarea rutelor existente…

    Citeste articolul
    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    În premieră, Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7