Campania de lansare DOZZ, primul brand de supă la doză din România – în colaborare cu Initiative

Initiative România a fost desemnată agenția de media pentru DOZZ, brand românesc inovator de supă gata de consum, ambalată în doză, destinat persoanelor active care caută soluții alimentare rapide și sănătoase. DOZZ este produs într-o fabrică modernă deschisă la finalul lui 2024, folosind tehnologii proprietare de producție. Rețeta este simplă: ingrediente naturale, fără conservanți sau aditivi, gândită pentru a putea fi consumată direct din doză, oriunde și oricând. Gama cuprinde în mare parte produse vegane și vegetariene, semnalate corespunzător.

„Cu DOZZ ne-am propus să transformăm modul în care oamenii percep mâncarea rapidă: să fie nu doar sănătoasă ci și practică. Este un pas curajos pentru o piață obișnuită cu supele pentru consum acasă dar credem în potențialul acestui produs de a deveni un reper în categoria ready-to-eat. Am ales să lucrăm cu Initiative pentru că înțeleg ritmul pieței și știu cum să construiască relevanță pentru branduri tinere” – a declarat Mihaela Babeanu, Director Marketing Food Vision.

Campania de lansare va fi derulată la televiziune, online, în cinematografe și pe platformele video la cerere. Obiectivul este de a face cunoscut conceptul DOZZ – o supă naturală, fără conservanți sau aditivi, care poate fi consumată direct din doză, fără a fi încălzită. Comunicarea va evidenția inovația ambalajului, beneficiile produsului pentru persoanele cu un stil de viață aglomerat, care au nevoie de soluții rapide și sănătoase.

„Lansarea DOZZ este un proiect ambițios, care ne provoacă să livrăm soluții curajoase și strategii bine ancorate în comportamentul de consum actual. Vorbim despre un produs inovator, cu potențial real de a redefini categoria din care face parte, iar misiunea noastră este să transformăm această promisiune într-un brand vizibil și relevant. Ne onorează parteneriatul cu Food Vision și suntem gata să ducem DOZZ acolo unde îi este locul – în preferințele consumatorilor activi” – a declarat Andreea Dinescu, Deputy Managing Director Initiative România.

Produsele DOZZ sunt deja disponibile în rețelele mari de magazine și pe platformele de livrare, urmând să fie introduse și pe piețele externe din Germania, Italia, Spania, Cipru, Marea Britanie și Belgia.

Echipele implicate:

Initiative: Andreea Dinescu, Adriana Ciobanu, Anca Marcu, Ruxandra Raduta, Alexandru Toreanik, Madalina Aanei, Beatrice Stoica

Food Vision: Mihaela Lia Babeanu, Ender Bolat

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin și Medic One.

Food Vision este o companie start-up situată în Voluntari, la periferia Bucureștiului, România. În urma unei cercetări și dezvoltări extinse, compania a lansat recent operațiunile fabricii pentru a produce supele DOZZ în conserve de aluminiu, fabricate exclusiv din ingrediente naturale. Folosind o tehnologie proprie, dezvoltată intern, supele sunt gătite, umplute la cald, sigilate într-o atmosferă protectoare cu azot, pasteurizate și răcite rapid pentru a asigura o calitate și o siguranță optimă pe o durată de valabilitate extinsă.

Compania a obținut o certificare IFS de nivel înalt, garantând conformitatea cu cele mai ridicate standarde de siguranță alimentară și calitate, verificate de una dintre cele mai de încredere autorități externe din Europa.

Food Vision este susținută de NCH Capital Group, o firmă globală de investiții de top. NCH Capital Group are o experiență de peste trei decenii, gestionează active de peste 3 miliarde de dolari și are un istoric solid în sprijinirea companiilor inovatoare și în promovarea unei creșteri sustenabile în diverse industrii.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    Marcă proprie sau brand consacrat? Avantaje și dezavantaje în alegerile din magazine

    În ultimii ani, tot mai mulți cumpărători din România se confruntă cu o dilemă tot mai des întâlnită la raft: să aleagă produsele sub marcă proprie ale magazinului sau să…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail