În 2025, evenimentele gastronomice Urbea Food Fest aduc atmosfera de festival în 5 orașe

Urbea Food Fest, eveniment gastronomic dedicat întregii familii, se extinde în 2025 cu o serie de cinci festivaluri gastronomice care vor avea loc în: Alba Iulia, Iași, Deva, Piatra Neamț, Brașov.
Urbea Food Fest promovează practicile sustenabile și aromele culinare din întreaga lume. Astfel, fiecare eveniment aduce împreună cele mai bune food truck-uri din țară, chefi talentați, precum și ateliere de wellbeing, sport, creație și educație.

„Vrem să promovăm modele de bune practici și să demonstrăm că se pot organiza evenimente gastronomice de amploare, într-un mod sustenabil. Tocmai de aceea, în cadrul evenimentelor Urbea Food Fest promovăm producătorii locali și lanțurile scurte de aprovizionare, folosim ambalaje biodegradabile și pahare reutilizabile, organizând totodată ateliere educative adaptate pentru toate grupele de vârstă,” afirmă Florin Maxim, președintele Asociației pentru Promovarea Industriei Alimentare.

Bimbo – partener principal al gusturilor de calitate

Bimbo, cel mai mare producător de produse de panificație din lume, devine partener principal al celor cinci evenimente Urbea Food Fest din acest an. Cu o tradiție solidă în promovarea calității, inovației și responsabilității sociale, Bimbo susține un stil de viață echilibrat, sustenabil și accesibil, aliniindu-se astfel valorilor promovate de Urbea Food Fest.

„Alături de Urbea Fest, sperăm să aducem, anul acesta, în prim plan feluri noi în care nutriția trainică și voia bună merg tare frumos mână-n mână. De la venirea în Romania a Grupo Bimbo, suntem dedicați consolidării unor rețete și modele de producție sustenabile, pentru pâinea și produsele noastre de panificație. Și, pentru vizitele prin orașele Urbea Fest 2025, pregătim, cu brandurile Vel Pitar și DOR, o serie de activități dedicate iubitorilor de gusturi bune, menite să onoreze dragul pentru tradiție și ospitalitate ce ne caracterizează, în România. Abia așteptăm să ne vedem în țară, în curând! – Ioana Cristea, Corporate Communication Manager, Bimbo Romania”.

Calendarul evenimentelor în 2025:

• Alba Iulia (Latura de Vest a Cetății Alba Carolina): 20-22 iunie 2025

• Iași (Grădina Ansamblului Palas Iași): 11-13 iulie 2025

• Deva (Centrul istoric al municipiului Deva): 25-27 iulie 2025

• Piatra Neamț (strada Piața Ștefan cel Mare și Parcul Tineretului): 22-24 august 2025

• Brașov (Promenada de Sub Tâmpa): 5-7 septembrie 2025

„Urbea Food Fest 2025 promite o experiență unică, îmbinând arta culinară cu educația, distracția și responsabilitatea față de mediu. Invităm toți iubitorii de mâncare bună și practici sustenabile să ni se alăture în această călătorie gastronomică prin România,” adaugă Florin Maxim.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Soluțiile de plată Buy Now, Pay Later, tot mai folosite pe segmentul home improvement

    Apărute inițial în e-commerce, soluțiile de plată Buy Now, Pay Later (BNPL) se extind accelerat dincolo de zona retailului, ajungând în domenii care presupun investiții mari și decizii pe termen…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea