Soluțiile de finanțare BNPL de la tbi bank: peste 300.000 de clienți în 2024, creștere de 72%

În 2024, într-un an marcat de o creștere semnificativă a prețurilor, românii au căutat soluții financiare rapide și eficiente pentru a-și gestiona mai bine bugetele. Modelul de finanțare Cumperi acum, plătești mai târziu (BNPL) a devenit tot mai popular, permițând consumatorilor să facă achiziții și să plătească în rate avantajoase.

Această soluție este utilizată acum în toate industriile – de la servicii medicale și estetice până la panouri solare și dealeri auto. tbi bank, una dintre cele mai importante bănci challenger din Europa de Sud-Est, a facilitat achiziții la comercianții parteneri pentru peste 300.000 de clienți în 2024, înregistrând o creștere impresionantă de 72% față de anul precedent.

Această creștere puternică reflectă cererea tot mai mare pentru BNPL ca alternativă flexibilă de finanțare, permițând consumatorilor să cumpere acum și să plătească mai târziu în rate personalizate. În același timp, valoarea totală a vânzărilor generate prin parteneriatele cu comercianții a crescut cu 38%, iar numărul partenerilor comercianți a înregistrat o creștere de 43%, depășind 15.000 anul trecut.

„Într-un an în care românii s-au confruntat cu provocări financiare semnificative din cauza inflației, am rămas alături de ei cu soluții de finanțare inteligente și accesibile. Creșterea rapidă a numărului de clienți care utilizează BNPL demonstrează că acest model răspunde unei nevoi reale de pe piață, ajutând oamenii să acceseze produsele dorite fără o presiune financiară imediată. Mai mult, soluțiile noastre sunt disponibile în toate industriile – de la îngrijire medicală și estetică, până la echipamente sustenabile, precum panourile solare, și chiar auto”, a spus Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi bank.

BNPL permite plata în 4 rate fără dobândă pentru achiziții de până la 2.000 de lei și oferă planuri flexibile între 6 și 60 de rate pentru cumpărături de valoare mai mare, cu costuri ajustate în funcție de valoarea totală a comenzii. Flexibilitatea și accesibilitatea acestor soluții continuă să transforme experiența de cumpărare pentru tot mai mulți români, consolidând BNPL ca unul dintre cele mai eficiente instrumente financiare de pe piață – indiferent de industrie.

tbi bank este o bancă challenger din Europa de Sud-Est și lider regional în domeniul soluțiilor de plată alternative, îmbinând serviciile de finanțare și cele de shopping pentru a răspunde nevoilor actuale și tendințelor viitoare de consum ale clienților. Activă în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania, tbi bank susține comercianții să-și crească vânzările și consumatorii să acceseze servicii financiare inovatoare, într-o experiență digitală simplă și rapidă.

Prin diverse canale digitale și parteneriate de încredere cu peste 31.000 de comercianți, tbi bank are o bază de peste 2 milioane de clienți și a acordat aproape 1.000.000 de credite în 2024. În România, peste 200.000 de utilizatori folosesc în mod constant aplicația de cumpărături creată de tbi bank pentru a oferi un acces rapid și avantajos la cele mai bune oferte, în 4 rate fără dobândă sau până la 60 de rate fixe.

  • Alte articole:

    Eeze, companie de tehnologie și furnizor de cazinouri de nouă generație: hub în AFI Park Floreasca

    Crosspoint Real Estate, Asociat Internațional al Savills în România, a intermediat tranzacția prin care Eeze, companie de software și tehnologie și furnizor de cazinouri de nouă generație, cu sediul central…

    Citeste articolul
    Copt de Fericire, restaurant deschis în centrul comercial Cosmopolis Plaza: concept gastronomic inedit

    Cosmopolis Plaza își extinde oferta de experiențe culinare prin deschiderea unui nou restaurant în incinta sa. „Copt de Fericire” este un concept gastronomic care îmbină gustul autentic al copilăriei cu…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    LEMS susține teatrul românesc prin parteneriatul cu Teatrul de Comedie din București

    LEMS susține teatrul românesc prin parteneriatul cu Teatrul de Comedie din București

    Brandul ARBOmedia va îngloba ThinkDigital din 2026: cea mai amplă ofertă cross-media din România

    Brandul ARBOmedia va îngloba ThinkDigital din 2026: cea mai amplă ofertă cross-media din România

    De la Băneasa Shopping City, la Băneasa Christmas City: campanie de Crăciun creată de Oxygen

    De la Băneasa Shopping City, la Băneasa Christmas City: campanie de Crăciun creată de Oxygen

    motorola edge 70 de culoare 11-4201 Cloud Dancer, model exclusiv, cu cristale Swarovski

    motorola edge 70 de culoare 11-4201 Cloud Dancer, model exclusiv, cu cristale Swarovski