MAGNOR, rezultate financiare record în 2024: afaceri de 165 de milioane lei, profit net de 13,5 milioane lei

MAGNOR, companie românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor din aur și cu diamante, electronicelor și produselor de lux pre-owned, anunță rezultate financiare solide pentru anul 2024. Holdingul și-a continuat creșterea accelerată și a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 165 de milioane de lei, reprezentând un plus de 64% față de anul precedent. Profitul net s-a ridicat la 13,5 milioane de lei, în creștere cu 4%, iar profitul net normalizat a fost de 15 milioane de lei, luând în considerare costurile one-off alocate în 2024 proiectului de rebranding. În același timp, EBITDA a atins valoarea de 18,5 milioane de lei, marcând o evoluție pozitivă de 9% față de 2023.

„Rezultatele obținute confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare și capacitatea echipei de a răspunde rapid atât oportunităților, cât și provocărilor din piață. Avem un model de business adaptabil, rezilient și diversificat, care și-a demonstrat capacitatea de a crește sustenabil într-un mediu dinamic. Investițiile strategice ne consolidează poziția pe piață, iar profesioniștii MAGNOR rămân principalul motor al inovației”, spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului.

În 2024, compania, care pe lângă retail furnizează și servicii financiare alternative (creditare pe termen scurt tip amanet și schimb valutar) și-a extins rețeaua națională cu trei noi magazine, inclusiv în Craiova – oraș în care MAGNOR nu avea prezență anterior.

Totodată, anul trecut MAGNOR a derulat un proces amplu de rebranding, cu un efort concentrat al întregii echipe. Investiția a inclus și lansarea a două platforme digitale – magnor.ro, dedicată serviciilor și magnorshop.ro, pentru segmentul de retail cu bijuterii din aur și cu diamante, aur de investiții, electronice și produse de lux pre-owned.

Nu în ultimul rând, dezvoltarea organizațională a fost un pilon important al strategiei de business în 2024. Astfel, echipa MAGNOR a ajuns la 180 de angajați, consolidând cultura organizațională prin atragerea de talente și prin susținerea profesionalismului și a inovației. „Sunt mândru de echipa MAGNOR și le mulțumesc pentru devotamentul și efortul continuu, prin care a fost posibilă evoluția din 2024. Echipa a excelat încă o dată în implementarea strategiei, iar rezultatele vorbesc despre puterea de a construi împreună” afirmă Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.

Pentru 2025, compania românească își propune o extindere teritorială prin accesarea unor noi puncte strategice, care vor întări prezența la nivel național. Continuarea digitalizării va rămâne o prioritate, alături de reamenajarea magazinelor existente, prin implementarea unui nou standard care va contribui la îmbunătățirea experienței clienților. Totodată, consolidarea și perfecționarea echipei rămân o parte esențială a strategiei. „Vom continua să progresăm în beneficiul tuturor stakeholderilor, dezvoltându-ne accelerat și ridicând standardele în industrie. Creșterea sustenabilă rămâne obiectivul nostru principal și în 2025”, mai spune Cosmin Popovici.

Anul acesta, MAGNOR își propune să consolideze angajamentele ESG, continuând să susțină inițiative care au un impact pozitiv asupra comunitățiilor în care activează. După implicarea în 2024 în proiecte educaționale și sociale, compania va continua să sprijine dezvoltarea sustenabilă a comunităților, educația copiilor și accesul tinerilor la tehnologie. Proiectele educaționale și de sprijin pentru sportivi, precum și programele pentru angajați și familiile acestora vor rămâne o prioritate.

Lider al industriei de profil cu experiență de peste 16 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.

Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare. Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent.

Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.

  • Alte articole:

    Vânzările rezidențiale One United Properties în primele 6 luni din 2025: creștere de 20% a prețului mediu pe m2

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, a înregistrat în primul semestru al anului…

    Citeste articolul
    Videt a deschis magazin în Iulius Mall Suceava și așteaptă creștere de 40% a cifrei de afaceri în retailul offline

    Videt, unul dintre cele mai apreciate branduri din domeniul opticii medicale din România și parte a grupului internațional Alensa, a deschis pe 6 august 2025 un nou showroom în incinta…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Garanti BBVA România: campania Cu optimism, SE POATE!, pentru creditul cu 0% dobândă și 0 comision

    Garanti BBVA România: campania Cu optimism, SE POATE!, pentru creditul cu 0% dobândă și 0 comision

    The Brilliant Collection: Noul motorola razr 60 și căștile moto buds loop, decorate cu cristale Swarovski

    The Brilliant Collection: Noul motorola razr 60 și căștile moto buds loop, decorate cu cristale Swarovski

    Campanie Medlife la Summer Well 2025: testare gratuită pentru BTS

    Campanie Medlife la Summer Well 2025: testare gratuită pentru BTS

    BYD Group a devenit partener de mobilitate al clubului de fotbal Internazionale Milano

    BYD Group a devenit partener de mobilitate al clubului de fotbal Internazionale Milano