Campanie Betano în sprijinul Jocului Responsabil: Când ești mereu în joc, nu mai e doar un joc

Betano, operator iGaming și sponsor principal al Cupei României, lansează o nouă campanie de Joc Responsabil, care transmite un mesaj clar: distracția e parte din joc, dar doar atunci când e trăită cu responsabilitate. În fotbal, rivalii rar se întâlnesc de aceeași parte a terenului. Dar când miza e responsabilitatea, competiția face loc colaborării. Campania are în centru o reclamă inedită în care jucători de la FCSB, Universitatea Craiova, Rapid București, Dinamo București și Petrolul Ploiești transmit un mesaj important: „Când ești mereu în joc, nu mai e doar un joc”

„Prin această nouă campanie de joc responsabil, Betano își reafirmă angajamentul față de siguranța tuturor utilizatorilor. Credem că divertismentul trebuie să meargă mână în mână cu responsabilitatea, iar rolul nostru este să oferim un mediu sigur, transparent și echilibrat. Ne dorim ca fiecare experiență pe platforma noastră să fie una pozitivă, iar această inițiativă este un pas important către construirea unei culturi sănătoase a jocului.”, a declarat Dragoș Mîndreci, Country Manager Betano România.

Realizată alături de Cupei României Betano, campania este dovada că atunci când există un obiectiv comun, se pot construi punți între cluburi, fani și comunitate – dincolo de rivalități.

„Fotbalul este despre pasiune, competiție și fair-play, iar responsabilitatea face parte din această ecuație. Campania de Joc Responsabil este un pas important în educarea și protecția suporterilor noștri, pentru care fotbalul trebuie să rămână ceea ce ar trebui să fie: o sursă de bucurie și inspirație”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

Această campanie este mai mult decât un slogan. Este continuarea unei filozofii precise: fiecare jucător merită un spațiu sigur pentru a se bucura de o experiență de joc unică, fără riscuri. În acest sens, Betano a implementat toate măsurile de joc responsabil și a furnizat instrumentele relevante conforme cerințelor autorităților pentru a oferi utilizatorilor săi cel mai sigur și responsabil mediu de joc. Nu în ultimul rând, brandul Betano a fost primul care a lansat o campanie de Joc Responsabil în România încă din 2018.

Într-un context în care divertismentul și pasiunea pentru sport pot fi trăite la intensitate maximă, Betano își asumă responsabilitatea de a reaminti jucătorilor că moderația, controlul și informarea sunt esențiale.

Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii GameTech din lume. Cu accent pe Tehnologie și Oameni, își propune să îmbunătățească experiența pe care o oferă milioanelor de clienți din întreaga lume și să ofere divertisment fanilor sportului într-un mod distractiv și responsabil.

Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive și jocuri online Betano, cu o prezență solidă pe piețele din Europa, America și Africa. Kaizen Gaming are peste 2.700 de angajați în întreaga lume.

Kaizen Gaming este recunoscut drept un jucător de top pe piața globală a pariurilor sportive și a jocurilor de noroc, primind mai multe premii ale industriei, inclusiv, în premieră mondială, șapte trofee într-un singur an la EGR Operator Awards 2024 („Operatorul Anului”, „Angajatorul Anului”, „Cel mai bun Program de Afiliere”, „Cel mai bun Operator de Pariuri pe Fotbal”, „Cel mai bun Produs dezvoltat In-House”, „Cel mai bun Operator de Pariuri Live” și „Cel mai bun Produs de Pariuri Sportive Mobil”).

  • Alte articole:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon, liderul european în retail sportiv, și MedLife, lider în servicii medicale private la nivel național, anunță lansarea unui parteneriat strategic menit să inspire, să educe și să susțină milioane…

    Citeste articolul
    Forumul România Eficientă 2025: Spre un viitor cu emisii zero în sectorul clădirilor

    Energy Policy Group (EPG) organizează, pe data de 26 mai 2025, o nouă ediție a Forumului România Eficientă, eveniment regional de referință dedicat eficienței energetice în clădiri. Tema conferinței din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile