MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

MINA, Museum of Immersive New Art, în colaborare cu SuperLiga, divizia de elită a fotbalului românesc, anunță lansarea unui teaser special, ce va putea fi vizionat în fiecare interval din programul MINA. Acest teaser anunță lansarea unei serii de experiențe imersive cu proiecții 360, ce vor fi dedicate fiecărei echipe din SuperLiga și vor avea loc în această vară, începând din luna august.

Conceptul seriei de show-uri este „Jucător pentru o zi” și propune o perspectivă diferită asupra fotbalului, oferind spectatorilor șansa de a trăi emoțiile unui meci din interiorul acțiunii. De la vestiar la teren, de la anticipare la euforie, fiecare show îi transpune direct în atmosfera unui meci real, conectându-i cu echipa favorită.

Teaserul și show-urile sunt create de echipa MINA Creative Studios, folosind un mix de filmări și tehnologie 3D. La fiecare meci au fost prezente echipe de filmare, capturând imagini autentice direct de pe stadion, care au fost apoi integrate în proiect, pentru a oferi o experiență cât mai realistă și captivantă. Rezultatul este o producție spectaculoasă care transpune spectatorii în mijlocul acțiunii, oferindu-le senzația de a fi parte din joc.

Teaserul oferă o primă privire de ansamblu asupra acestei experiențe, capturând energia meciurilor și pasiunea suporterilor. Mai multe informații se regasesc pe site-ul oficial al muzeului minamuseum.com.

„Prin parteneriatul cu SuperLiga, ne propunem să aducem fotbalul mai aproape de public și să transpunem emoția meciurilor într-un format imersiv unic. În ultimii ani, acest sport a luat amploare în România – a devenit o adevărată pasiune pentru tot mai mulți oameni, care trăiesc fiecare meci cu intensitate. Pentru noi, este o provocare binevenită să oferim nu doar suporterilor, ci tuturor celor curioși să descopere fotbalul dintr-o nouă perspectivă, o experiență memorabilă. În plus, acest proiect marchează un pas important în construirea unui nou concept de spectacol sportiv multidimensional – fizic, digital și imersiv – conectând terenul de fotbal cu spațiul muzeal și tehnologia de ultimă generație”, spun cei de la MINA.

  • Alte articole:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon, liderul european în retail sportiv, și MedLife, lider în servicii medicale private la nivel național, anunță lansarea unui parteneriat strategic menit să inspire, să educe și să susțină milioane…

    Citeste articolul
    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro marchează două decenii de activitate, consolidându-și statutul de platformă de referință pentru profesioniștii din comunicare, marketing și business cu știri și materiale de interes publicate zilnic. Lansat în aprilie…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile