MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

MINA, Museum of Immersive New Art, în colaborare cu SuperLiga, divizia de elită a fotbalului românesc, anunță lansarea unui teaser special, ce va putea fi vizionat în fiecare interval din programul MINA. Acest teaser anunță lansarea unei serii de experiențe imersive cu proiecții 360, ce vor fi dedicate fiecărei echipe din SuperLiga și vor avea loc în această vară, începând din luna august.

Conceptul seriei de show-uri este „Jucător pentru o zi” și propune o perspectivă diferită asupra fotbalului, oferind spectatorilor șansa de a trăi emoțiile unui meci din interiorul acțiunii. De la vestiar la teren, de la anticipare la euforie, fiecare show îi transpune direct în atmosfera unui meci real, conectându-i cu echipa favorită.

Teaserul și show-urile sunt create de echipa MINA Creative Studios, folosind un mix de filmări și tehnologie 3D. La fiecare meci au fost prezente echipe de filmare, capturând imagini autentice direct de pe stadion, care au fost apoi integrate în proiect, pentru a oferi o experiență cât mai realistă și captivantă. Rezultatul este o producție spectaculoasă care transpune spectatorii în mijlocul acțiunii, oferindu-le senzația de a fi parte din joc.

Teaserul oferă o primă privire de ansamblu asupra acestei experiențe, capturând energia meciurilor și pasiunea suporterilor. Mai multe informații se regasesc pe site-ul oficial al muzeului minamuseum.com.

„Prin parteneriatul cu SuperLiga, ne propunem să aducem fotbalul mai aproape de public și să transpunem emoția meciurilor într-un format imersiv unic. În ultimii ani, acest sport a luat amploare în România – a devenit o adevărată pasiune pentru tot mai mulți oameni, care trăiesc fiecare meci cu intensitate. Pentru noi, este o provocare binevenită să oferim nu doar suporterilor, ci tuturor celor curioși să descopere fotbalul dintr-o nouă perspectivă, o experiență memorabilă. În plus, acest proiect marchează un pas important în construirea unui nou concept de spectacol sportiv multidimensional – fizic, digital și imersiv – conectând terenul de fotbal cu spațiul muzeal și tehnologia de ultimă generație”, spun cei de la MINA.

  • Alte articole:

    Cel mai mare conglomerat de ticketing din Europa Centrală și de Est achiziționează liderul pieței din Cehia și Slovacia

    AS Piletilevi PLG a făcut un pas major și istoric prin achiziția Ticketportal, platforma de ticketing lider în Republica Cehă și Slovacia. Ca urmare a tranzacției, volumul total de ticketing…

    Citeste articolul
    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influențând direct comportamentul consumatorilor. Potrivit celui mai recent studiu Accenture, 72% dintre consumatori folosesc deja…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia