Rezultate financiare Alumil în 2024: cifra de afaceri de 113 mil. lei, profit net de 5,31 mil. lei

Alumil Rom Industry SA, liderul pieței sistemelor architecturale din aluminiu, a anunțat recent rezultatele financiare preliminare aferente anului 2024. Compania a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 113 milioane de lei, în ușoară scădere față de 2023. Profitul net înregistrat în primele nouă luni a fost de 5,31 milioane de lei, cu 21,79% mai mare decât cel bugetat.

„Volumul lucrărilor de construcții din România a înregistrat anul trecut o traiectorie descendentă, mai ales în sectorul clădirilor rezidențiale, unde scăderea a depășit 22%, potrivit datelor INS. În acest context, Alumil Rom Industry a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 113 milioane de lei, cu 4,3% mai mică față de anul precedent. Profitul net realizat a fost de 5,31 milioane de lei, și el în regres față de 2023, dar cu 21,79% mai mare decât estimările inițiale. În acest sens, o contribuție importantă au avut-o investițiile solide făcute în automatizarea și creșterea performanței unităților de producție, precum și strategiile de transformare digitală pe care le-am lansat încă de acum câțiva ani și pe care le dezvoltăm constant prin integrarea de tehnologii de inteligență artificială”, a declarat Marius Ioniță, director general Alumil Rom Industry.

Digitalizarea reprezintă o prioritate constantă în cadrul Alumil Rom Industry. În 2024, compania a lansat platforma MyWindows, care oferă beneficiarilor finali posibilitatea de a solicita oferte din partea vastei rețele de parteneri pe care compania a dezvoltat-o în cei 30 de ani activitate. Platforma, care a generat sute de noi cereri încă din primele luni de la lansare, este dezvoltată prin integrarea de noi funcționalități inteligente, precum MyAI, care realizează un rating al partenerilor Alumil raportat la modul în care interacționează cu MyWindows. Tot pentru a veni în sprijinul acestora, Alumil a implementat de mai mulți ani și platforma B2B MyAlumil, care automatizează procesele de plasare și monitorizare a comenzilor, precum și programul de loialitate „Alumilia”, care anul acesta ajunge la a treia ediție.

O altă inițiativă importantă în domeniul digitalizării este și platforma Alumil Build, un instrument gratuit care urmează să fie lansat în această primăvară și prin intermediul căruia partenerii Alumil pot obține ușor și rapid oferte pentru tipologiile și sistemele uzuale. Platforma oferă posibilitatea estimării necesarului de materiale, a costurilor, optimizărilor de tăieri, generarea și exportarea de diverse rapoarte, precum și trimiterea directă a comenzii în MyAlumil.

Compania și-a diversificat anul trecut și oferta de sisteme arhitecturale din aluminiu prin extinderea gamei de produse Outdoor disponibile pe piața locală, care încorporează cele mai avansate tehnologii. Soluțiile Alumil se remarcă atât prin calitate și design, cât și prin numeroasele funcționalități și opțiuni de montaj, care permit realizarea de proiecte arhitecturale moderne și inovatoare.

„Ne concentrăm eforturile și pe promovarea rețelei de showroom-uri pe care o avem în țară, pentru a asigura o acoperire cât mai bună la nivel național. Dar și pentru a dezvolta colaborarea noastră cu studiourile de arhitectură implicate în realizarea de locuințe moderne, cu eficiență energetică ridicată și conforme cu standardele nZEB, precum și cu cele mai exigente cerințe de sustenabilitate în domeniul materialelor de construcții”, a mai precizat Marius Ioniță.

Soluțiile Alumil oferă performanțe superioare de rezistență la foc, izolare fonică și termică și pot asigura reducerea cu până la 50% a costurilor lunare de încălzire și răcire. De asemenea, Grupul Alumil a lansat anul trecut Loop80, aluminiu produs din 80% materiale reciclate și care respectă cele mai înalte standarde de calitate. Toate produsele Alumil sunt conforme cu certificările internaționale „OK Recycled”, din partea TÜV AUSTRIA, și C2C, din partea Cradle-to-Cradle Products Innovation Institute.

Alumil Rom Industry SA este, din 1997, subsidiară a grupului Alumil Aluminium Industry SA. Grupul, care deține 12 fabrici în șase țări, este unul din liderii europeni în materie de extrudare aluminiu. Unitățile Alumil sunt specializate în designul și producția sistemelor arhitecturale de aluminiu și acoperă toate tipurile de aplicații cunoscute în acest domeniu.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea