Principal33, cu birouri în Cluj-Napoca, Brașov și Târgu Mureș, a avut venituri de 20,3 milioane EUR în 2024

Principal33, o companie europeană de dezvoltare de software fondată în România, a încheiat anul 2024 cu un venit de 20,3 milioane de euro generat de operațiunile sale din țară. Compania activează în trei birouri din România – Cluj-Napoca, Brașov și Târgu Mureș și furnizează servicii clienților din Germania, Spania și Irlanda.

Compania are peste 250 de profesioniști IT în Europa, iar România reprezintă o mare parte a acestora și găzduiește 75% din angajații Principal33.

“Scopul nostru este să continuăm să creștem și să ne adaptăm la nevoile clienților noștri, iar pentru a face acest lucru, este esențial să avem o echipă puternică și motivată. Continuăm să ne extindem echipele în România, iar Principal33 caută cei mai buni profesioniști din sectorul IT din România”, declară Ignacio Santiago, CEO, Principal33.

Axată cu precădere pe dezvoltarea de software cu tehnologii precum .Net, React, Salesforce, SAP, AWS, Azure care sprijină companiile Fortune 500, Principal33 își propune să își extindă operațiunile în România și, de asemenea, să înființeze un nou sediu în Germania, pe parcursul anului 2025.

Evoluția Principal33 nu se reflectă doar în rezultatele financiare solide, ci și în extinderea unei echipe care apreciază flexibilitatea, programele de dezvoltare profesională, formarea continuă și componenta de wellbeing la locul de muncă.

Înființată în urmă cu șase ani, Principal33 a reușit să se poziționeze drept partener tehnologic cheie pentru marile corporații din sectoare precum energia, aeronautica și IA, câștigând încrederea marilor companii listate, inclusiv blue chip germane și DAX. Concentrarea sa pe inovare și înțelegerea profundă a nevoilor celor mai solicitante sectoare au fost cheia succesului de până în prezent.

Principal33 este o companie de dezvoltare software fondată în România. Înființată în 2018, compania s-a impus ca furnizor cheie de soluții tehnologice pentru marile corporații, la nivel internațional. Cu o echipă profesionistă și un accent clar pe inovație, companía continuă să crească și să se adapteze la cerințele unei piețe în continuă evoluție.

Principal33 asigură o gamă largă de servicii și soluții în sectorul IT, de la dezvoltarea de software personalizat la consultanța tehnologică, inclusiv implementarea de sisteme avansate și întreținerea infrastructurilor digitale. Abordarea centrată pe client, combinată cu o înțelegere profundă a nevoilor specifice ale sectoarelor puternic reglementate, a permis Principal33 să creeze relații puternice și de lungă durată cu clienții lor.

  • Alte articole:

    5 acțiuni americane care ar putea performa bine în 2025 – analiză Freedom24

    Piața bursieră din SUA continuă să ofere oportunități atractive de investiții în industrii diverse. Analiștii de la Freedom24, platforma de tranzacționare care conectează investitorii la principalele burse globale, au identificat…

    Citeste articolul
    Tendințe relevante din comerțul electronic – dezvăluite la Balkan eCommerce Summit, Sofia, 29-30 aprilie 2025

    Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%, potrivit datelor furnizate de Asociația…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025