Talentele de top plasează din nou BMW Group pe primul loc – o tendinţă globală

În zilele noastre, întrebarea cât de stabilă este o afacere vine din ce în ce mai mult în centrul atenţiei. Companiile rezistente la crize se caracterizează prin planificare direcţionată, flexibilitate de adaptare la volatilitate şi un leadership bun. Organizaţiile care îndeplinesc aceste criterii sunt şi angajatori dezirabili – aşa cum arată numeroasele studii din 2024 care consideră BMW Group ca fiind extrem de atractiv în acest sens.

Un exemplu este Barometrul Trendence Professionals. Aici, BMW Group a ajuns din nou în fruntea clasamentului în 2024 ca cel mai bun angajator – pentru a 13-a oară consecutiv. Un studiu important în măsurarea atractivităţii angajatorilor, sondajul Trendence a chestionat 15.000 de angajaţi cu studii superioare din Germania pentru a determina cei mai buni angajatori pentru profesionişti. Tot în 2024, BMW Group a fost în fruntea clasamentelor în alte studii ale angajatorilor la nivel global şi specifice pieţei, cum ar fi „Cei mai atractivi angajatori din lume” creat de Universum, şi „Cei mai buni angajatori din lume” al Forbes.

„Nu devii automat cel mai bun angajator. Industria noastră se schimbă. La BMW, ne bazăm pe abilităţile şi experienţa angajaţilor noştri, îi luăm cu noi în călătorie şi le oferim sarcini variate şi semnificative. Acest lucru le permite să crească personal şi să-şi dezvolte pe deplin potenţialul. Acest lucru dă rezultate şi în competiţia pentru cei mai buni angajaţi”, subliniază Ilka Horstmeier, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Resurse Umane şi Imobiliare, Director pentru Relaţii de Muncă.

În special în situaţia actuală dificilă, compania şi mărcile sale beneficiază de produsele proprii premium şi de noile domenii de activitate interesante în jurul mobilităţii electrice şi al digitalizării. De asemenea, BMW Group oferă o remuneraţie peste medie şi o serie de beneficii suplimentare, precum şi programe de mobilitate şi sănătate, precum şi oportunităţi de dezvoltare internă ulterioară.

Alte clasamente Trendence plasează BMW Group în frunte

De asemenea, BMW Group a păstrat primul loc în Trendence Graduate Barometer 2024 la categoria Inginerie, cu un avans clar faţă de competiţie. Sondajul a implicat 15.000 de studenţi de la diferite discipline ale universităţilor şi colegiilor din Germania.

Printre absolvenţii de afaceri, BMW Group a reuşit să-şi sporească ratingurile de aprobare şi să urce pe locul al doilea în clasament. Un alt domeniu în care BMW Group îşi îmbunătăţeşte statutul este IT, iar acum ocupă locul al patrulea ca cel mai atractiv angajator auto.

În Trendence School Student Barometer, compania a urcat de pe locul al patrulea la al treilea, ceea ce o face din nou cel mai popular angajator din domeniul auto. La studiu au participat 15.000 de elevi.

Şi muncitorii calificaţi, de altfel foarte căutaţi, au votat BMW Group pe primul loc ca angajator, în Trendence Skilled Workers Barometer 2024. Acesta a chestionat 21.000 de angajaţi din Germania şi a acordat BMW Group primul loc.

BMW Group este printre angajatorii de top la nivel global

Clasamentul actual al celor mai atractivi angajatori din lume 2024, realizat de Universum, a chestionat peste 144.000 de studenţi din cele nouă economii de top şi a clasat BMW Group pe locul al cincilea în rândul potenţialilor ingineri din întreaga lume. De asemenea, compania se clasează printre primii 17 angajatori la nivel global pentru studenţii IT şi business.

  • Alte articole:

    Hotel Novotel Timișoara: Accor a semnat un contract de franciză cu Amazonia Aquapark SRL

    Accor, lider global în domeniul ospitalității, își extinde prezența în România prin semnarea unui nou contract de franciză cu Amazonia Aquapark SRL pentru Novotel Timișoara, un nou hotel, a cărui…

    Citeste articolul
    Proiectul rezidențial PRIMA Vista, finalizat complet cu 3 luni înainte de termen

    PRIMA Development Group, unul dintre cei mari mari dezvoltatori rezidențiali după numărul de unități livrate anual, cu 20 de ani experiență pe piața de profil, anunță finalizarea cu trei luni…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campania de lansare DOZZ, primul brand de supă la doză din România – în colaborare cu Initiative

    Campania de lansare DOZZ, primul brand de supă la doză din România – în colaborare cu Initiative

    Acțiuni concrete făcute de Kindred Group (FDJ) pentru a promova jocul responsabil la casino online

    Acțiuni concrete făcute de Kindred Group (FDJ) pentru a promova jocul responsabil la casino online

    Arctic a primit certificarea BestBuy pe piața românească de electrocasnice pentru locuință

    Arctic a primit certificarea BestBuy pe piața românească de electrocasnice pentru locuință

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat