Prima licitație din 2025 de la Artmark, cu preț unitar de pornire de doar 100 de euro

Ocazie unică de achiziții în primul eveniment al Casei de Licitații A10 by Artmark: Licitația Patrimoniului unui Anticar. Toate lucrările au preț unic de pornire de numai 100 de euro, fără rezerve!

Evenimentul este organizat sub egida „Hanul cu tei 1833” și cuprinde o selecție de peste 180 de lucrări – atât pictură, cât și grafică, și sculptură, ale unor mari artiști – Theodor Aman, Nicolae Vermont, Corneliu Baba, Sabin Bălașa, Ion Jalea, Georges Mazilu, Felix Aftene.

Licitația de artă promovează și o colecție de lucrări ce poartă semnătura Constantin Piliuță.

„Este cel mai bun moment să achiziționezi o operă de artă. În 2025 se împlinesc șase ani de când Casa Artmark a adoptat, în secundar, în paralel cu marile sale licitații de artă importantă, și regimul accesibil al acestui alt brand de licitații de artă, găzduindu-le cu prilejul câte unei lichidări de patrimoniu de galerie sau a vânzării de către moștenitori a câte unei colecții”, explică Emilia Madalon, Art Advisor al Galeriilor Artmark.

Licitația va avea loc marți, 28 ianuarie, de la ora 18.00, atât la Palatul Cesianu-Racoviță, cât și online, pe Platforma Artmark Live.

Expoziția dedicată evenimentului este găzduită de Galeriile Artmark din str. C.A. Rosetti nr. 5, în perioada 10-28 ianuarie. Intrarea în expoziții se face la liber, zilnic, de luni până duminică, în intervalul 10.00-20.00.

  • Alte articole:

    Mastercard Threat Intelligence, prima soluție pentru analizarea amenințărilor cibernetice în domeniul plăților

    Mastercard lansează Mastercard Threat Intelligence, prima soluție pentru analizarea amenințărilor cibernetice aplicată la scară largă în domeniul plăților. Soluția combină expertiza Mastercard în prevenirea fraudelor și vizibilitatea rețelei sale globale…

    Citeste articolul
    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Într-o lume în care fiecare click contează, loializarea clienților a devenit o provocare tot mai complexă pentru branduri. Dacă în trecut fidelitatea se câștiga prin prețuri avantajoase, servicii de calitate…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București

    Summitul Brand Minds 2026: Oprah Winfrey, supranumită Queen of All Media, vine la București