Dacia Bigster – disponibil în România la preț de pornire de 23.000 euro, TVA inclus

Prezentat în premieră mondială în octombrie 2024, la Salonul Auto de la Paris, modelul Dacia Bigster poate fi comandat în România începând cu data de 9 ianuarie 2025. Modelul este disponibil începând de la 23.000 euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential, preț care ajunge la 29.500 euro (TVA inclus) pentru versiunea de top, Journey Hybrid 155. Bigster ilustrează valorile mărcii Dacia, oferind cel mai bun raport preț/prestații din segmentul C-SUV.

Dacia Bigster oferă toate elementele esențiale cerute de clienții segmentului C-SUV, punând accent pe confort și pe aspectul practic, propunând o gamă largă de echipamente în funcție de nivelul de echipare ales.

Fidel poziționării specifice mărcii Dacia, Bigster este disponibil în România începând de la 23.000 euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential, oferind în continuare cel mai bun raport preț/prestații de pe piață.

Clientii vor putea descoperi prețurile și versiunile disponibile începând din 9 ianuarie 2025, direct pe site-ul dacia.ro, si vor putea comanda modelul online de pe platforma vanzari.dacia.ro, urmând ca livrările în showroom-uri să aibă loc în primăvara anului curent.

Bigster se înscrie în demersul Dacia de a propune pentru fiecare model o structură de gamă simplă, care să răspundă nevoilor tuturor clienților.

Bigster este disponibil în patru nivele de echipare : Essential, Expression, completate, la vârf, de două versiuni la preț echivalent: Bigster Extreme, destinat amatorilor de outdoor (care dispune de plafon panoramic cu deschidere electrică și funcție oscilobatantă, bare de pavilion modulabile, sistem Hill Descend Control și covorașe de cauciuc în echiparea de serie), și Bigster Journey, pentru clienții interesați de confort și de călătoriile lungi, cu caroseria în două nuanțe (pavilion de culoare neagră), hayon cu acționare electrică și scaun șofer cu reglaje electrice ca echipamente de serie.

Totodată, Bigster inaugurează în gama Dacia noua nuanță de caroserie Indigo Blue.

Bigster inaugurează noi motorizări în gama Dacia, toate electrificate.

Disponibil pentru prima oară în gama Dacia la acest nivel de putere, motorul TCe 140 combină un motor pe benzină cu 3 cilindri de 1,2 l turbo de nouă generație cu un sistem mild hybrid de 48V, optimizând plăcerea de a conduce și reducând consumul mediu de combustibil și emisiile de CO2.

Dacia Bigster este primul model din cadrul Renault Group care beneficiază de noua motorizare HYBRID 155 cuplată cu o cutie de viteze automată, disponibilă de la nivelul de echipare Expression.

Bigster TCe 130 4×4 este adaptat pentru offroad datorită transmisiei sale integrale asociate cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte și un sistem mild-hybrid de 48 V. Lansată deja pe noua generație a modelului Duster, motorizarea TCE 130 4×4 este disponibilă pe Bigster începând cu nivelul de echipare Expression.

Ulterior, Bigster va fi disponibil și cu noul motor Eco-G 140, o premieră în gama Dacia, care combină carburația mixtă benzină/GPL cu un sistem mild-hybrid de 48 V.

  • Alte articole:

    Peste 200 de antreprenori, lideri din business și experți, așteptați la RBL Capitalul românesc 2025

    Fundația Romanian Business Leaders (RBL) organizează cea de-a VI-a ediție a evenimentului RBL Capitalul românesc, care va avea loc pe 12–13 noiembrie 2025, la Crowne Plaza Bucharest Hotel, unde sunt…

    Citeste articolul
    37.2% dintre profesioniștii din HoReCa anticipează scăderea profitabilității în 2026

    Peste 700 de profesioniști din HoReCa au participat pe 21 octombrie 2025 la Gala Romanian Hospitality Awards, organizată la Opera Națională din București, sub Înaltul Patronaj al Majestății Sale Margareta,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea