IMPACT – active cu o valoare de piață de 1,3 miliarde de lei la finalul celui de-al treilea trimestru din 2024

IMPACT Developer & Contractor S.A. („Impact”) (simbol bursier IMP), primul dezvoltator imobiliar listat la Bursa de Valori București, raportează venituri de 137,9 milioane lei la nivel de grup în primele nouă luni ale anului 2024, în creștere cu 29% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Profitul brut a înregistrat o creștere de 12%, cu o valoare de 36,7 milioane lei.

În primele nouă luni ale anului, IMPACT a vândut 90 de unități în ansamblurile finalizate disponibile la vânzare, respectiv LUXURIA Residence și BOREAL Plus. Complexul din nordul Constanței a atras mai mulți cumpărători în comparație cu primele nouă luni din 2023, înregistrând o creștere cu 35% a volumului de vânzări. Astfel, ansamblul BOREAL Plus a atins un grad de contractare de 48%.

În LUXURIA Residence, ansamblul situat în Sectorul 1 al Capitalei, a existat o preferință pentru unitățile mai scumpe în primele nouă luni ale anului. Valoarea apartamentelor vândute, împreună cu locurile de parcare, boxele și grădinile aferente, se ridică la 53,1 milioane lei, cu 2,4 milioane lei mai mare comparativ cu aceeași perioadă anului trecut.

În GREENFIELD Băneasa, cartierul îmbrățișat de pădure, la data de 30 septembrie 2024 a fost finalizat procesul de dezmembrare și intabulare pentru 732 de apartamente noi. Dintre acestea, 306 unități, cu o valoare de 170 de milioane lei, erau pre-contractate și vor fi transformate în vânzări în ultimul trimestru al anului 2024 și începutul anului 2025. Semnarea contractelor de vânzare-cumpărare pentru acestea a început la data de 1 octombrie.

„Volumul de vânzări din primele nouă luni ale anului a fost condiționat de numărul de locuințe finalizate disponibile. Suplimentarea stocului cu 732 de unități noi în GREENFIELD Băneasa și începerea semnării contractelor de vânzare-cumpărare pentru acestea în octombrie creează perspective pozitive pentru finalul de an și începutul lui 2025. În luna octombrie am tranzacționat 73 de apartamente din cele 306 pre-vândute în GREENFIELD Băneasa, care au generat venituri de 8.021.848 euro și avem premise pentru menținerea ritmului în perioada următoare.”, a declarat Dan Sebastian Câmpeanu, CEO IMPACT Developer & Contractor.

La data de 30 septembrie 2024, IMPACT avea active nete cu o valoare de piață de 1,3 miliarde lei și un grad de îndatorare la un nivel sustenabil, de 28%, care este planificat să scadă în ultimul trimestru al anului și primul trimestru din 2025.

Impact deține un portofoliu total de terenuri de 84,9 ha, parte din acest teren putând fi folosit pentru dezvoltarea a 10.000 de locuințe în cadrul a 5 proiecte distincte: GREENFIELD Băneasa – București (faze noi), BOREAL Plus – Constanța (faze noi), GREENFIELD Copou – Iași, ARIA VERDI – Barbu Văcărescu, București și GREENFIELD West – Bd. Timișoara, București. La 30 septembrie 2024, IMPACT avea autorizație de construire pentru încă 1.961 de unități, cu o valoare de piață estimată de management la 1,4 miliarde lei.

Cu o experiență de 33 de ani pe piață, Impact Developer & Contractor S.A. este primul dezvoltator imobiliar listat la Bursa de Valori București. Acțiunile Impact Developer & Contractor S.A. („IMP”) sunt listate la categoria Premium a Bursei de Valori București. Societatea utilizează cele mai bune practici de guvernanță corporativă, transparență, responsabilitate şi comunicare cu investitorii, obținând ratingul 10 la evaluarea VEKTOR realizată de către Asociația Română pentru Relația cu Investitorii.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    Marcă proprie sau brand consacrat? Avantaje și dezavantaje în alegerile din magazine

    În ultimii ani, tot mai mulți cumpărători din România se confruntă cu o dilemă tot mai des întâlnită la raft: să aleagă produsele sub marcă proprie ale magazinului sau să…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail