Hili Properties plc, divizia imobiliară a Hili Ventures Ltd, devine unicul proprietar al proiectului MIRO

Hili Properties plc, divizia imobiliară a Hili Ventures Ltd, a achiziționat cu succes pachetul de 25% din acțiunile deținute de Băneasa Real Estate SRL, proprietarul clădirii de birouri MIRO din București. Începând cu data de 1 august 2024, Hili Properties devine unicul proprietar al proiectului.

Clădirea de birouri situată în zona Băneasa, a intrat în portofoliul Hili Properties, în urmă cu doi ani, când acesta a cumpărat pachetul majoritar de 75% din acțiuni, de la Speedwell, unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari de proiecte rezidențiale, office și mixte din România și dezvoltatorul MIRO.

Pier Luca Demajo, președintele Hili Properties, declară: „Finalizarea achiziției reprezintă o etapă semnificativă în planul nostru de creștere, fiind în conformitate cu strategia noastră pe termen lung, care urmărește îmbunătățirea și diversificarea portofoliului. În plus, aceasta oferă valoare acționarilor noștri și generează un impact pozitiv asupra comunităților pe care le deservim.”

Inaugurat în 2021, MIRO este un proiect office de clasă A, ce oferă o suprafaţă de 23.000 de metri pătraţi de spaţii de birouri, dispusă pe cinci etaje, cu o zonă de relaxare exterioară de 1.700 de metri pătraţi. Situată în zona de nord a Bucureștiului, clădirea se află la câteva minute distanță de Aeroportul Internațional Henri Coandă și de zona comercială Băneasa Shopping City.

Directorul general al Hili Properties, George Kakouras, a adăugat: „Acest proiect emblematic din România reflectă viziunea noastră de a investi în clădiri sustenabile. MIRO a devenit o destinație de afaceri, unde companiile internaționale prosperă, iar noi ne angajăm să creăm, în continuare, o comunitate vibrantă pentru acest proiect.”

Dezvoltat conform principiilor de sustenabilitate și well-being, MIRO a fost certificată cu standardul BREEAM Excellent și WELL „Certified Platinum”, fiind singura clădire din România care respectă standarde atat de inalte.

În prezent, clădirea este ocupată integral, și găzduiește brand-uri prestigioase la nivel mondial, inclusiv KPMG România, Rovere, COS, Masia, Biocodex, Speedwell, Neoclinique, Stradale, Jura, HiSky și Doctor Skin.

Hili Properties plc este un investitor strategic, care deține și gestionează proprietăți imobiliare în Europa Centrală și de Est. Portofoliul său, în valoare de 229 de milioane de euro, cuprinde 22 de spații comerciale și industriale în Malta, Letonia, Lituania, Estonia și România. Proprietățile sale imobiliare găzduiesc restaurante McDonald’s, spații comerciale, spații de birouri, o fabrică industrială și spații destinate serviciilor medicale.

Hili Properties este filiala internațională de investiții imobiliare a Hili Ventures, grup implicat în servicii de alimentație publică și retail, imobiliare și turism, transport maritim și logistică, petrol și gaze, inginerie și tehnologie în 10 țări din Europa și Africa de Nord.

Alături de o echipă de 12.000 de profesioniști în domeniu, Hili Ventures este partener Apple, Konecranes, McDonald’s, Microsoft, NCR, Six Senses și multe alte mărci globale.

  • Alte articole:

    Rețeaua FlixBus în România se extinde. Curse zilnice de autocare către Bulgaria, Grecia și Turcia

    FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, continuă dezvoltarea regională prin introducerea de noi conexiuni internaționale către Grecia și prin consolidarea rutelor existente…

    Citeste articolul
    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    În premieră, Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două variante, Peroni Limone di Sicilia și Peroni…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Gama Peroni Nastro Azzurro fără alcool are două noi sortimente: Limone di Sicilia și Arancia Rossa

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Samsung: previziuni și perspective asupra industriei soluțiilor de stocare a datelor

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7