Promovare a României în Germania, pentru a atrage turiști străini în țara noastră

Inițiativa Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, de a promova România în Germania, cu ajutorul a sute de taxiuri colantate, a fost foarte bine primită. Turiștii de pretutindeni, prezenți la Campionatul European de Fotbal, s-au urcat în taxiuri cu imagini ale locurilor reprezentative din țara noastră, care ar putea deveni astfel următoarea lor destinație de vacanță. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, a explicat de unde a apărut această idee.

„După campaniile reușite de la Paris de anul trecut și de la Roma și Milano din luna aprilie a acestui an, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului, de această dată în Germania la Hamburg, Berlin, München, Frankfurt. Astfel, pe întrega durată a Campionatului European de Fotbal, 625 de taxiuri colantate cu imagini sugestive din România vor circula în cele patru mari orașe germane.

Promovarea României se face pe o piață țintă. Potrivit celor mai recente date publicate de Institutul Național de Statistică, Germania a ocupat primul loc în clasamentul țărilor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 de sosiri. Acest fapt ne-a determinat să ne concentrăm eforturile asupra pieței germane, valorificând momentul unic al Campionatului European de Fotbal, un eveniment care va atrage un număr semnificativ de turiști din întreaga Europă”, a precizat Ștefan Radu Oprea.

Și premierul Marcel Ciolacu a reluat îndemnul de a vizita România. „Veniți în România! Avem nu doar fotbal de calitate, ci și obiective turistice spectaculoase! Munții Carpați, Delta Dunării, mănăstirile din nordul Moldovei, cetățile dacice, satele din Transilvania și litoralul românesc sunt destinațiile turistice unde veți dori să reveniți. Cu ajutorul unui cod QR pe care îl regăsiți la peste 600 de taxiuri colantate, România este promovată în Hamburg, Berlin, München și Frankfurt, pe toată durata Campionatului European de Fotbal. Îi mulțumesc Ministrului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, pentru această inițiativă de promovare a atracțiilor românești ca destinații de vacanță!”, a precizat Marcel Ciolacu.

Așa că orașul München a fost împânzit de taxiuri germane inscripționate cu „România”. Poate că au și purtat noroc tricolorilor, care s-au impus cu 3-0 în fața Ucrainei, într-un meci care a atras atenția comentatorilor din întreaga lume. „Echipa României a câștigat inimile multor suporteri de pe glob, inclusiv inimile suporterilor neutri”, au scris jurnaliștii britanici.

Acum este rândul României să câștige puncte pentru a deveni una dintre destinațiile preferate ale turiștilor din întreaga Europă. De altfel, inițiativa MEAT a fost bine primită și de tricolori, mai ales că taxiurile inscripționate cu brandul de țară al României au mers la hotelul unde au fost cazați, pentru un salut simbolic. Foștii internaționali Vlad Munteanu, Marius Niculae și Lucian Sânmărtean au apreciat această idee și nu au pierdut ocazia de a se poza cu taxiurile.

  • Alte articole:

    Ikea, istorie de brand: de la idee, la afacere de succes internațional

    Ikea este astăzi unul dintre cele mai cunoscute și mai influente branduri din lume, un reper pentru mobilier accesibil, design simplu și soluții practice pentru locuințe moderne. Totuși, începuturile sale…

    Citeste articolul
    eToro a introdus tranzacționarea 24/5 pentru toate acțiunile S&P 500 și Nasdaq 100

    Platforma de tranzacționare și investiții eToro a anunțat că și-a extins oferta de tranzacționare 24/5 pentru a acoperi toate acțiunile din S&P 500 și Nasdaq 100, permițând utilizatorilor să tranzacționeze…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cadouri gourmet pentru cei care livrează cadouri în mod obișnuit: campanie inedită GourmetGIFT.ro

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare