Promovare a României în Germania, pentru a atrage turiști străini în țara noastră

Inițiativa Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, de a promova România în Germania, cu ajutorul a sute de taxiuri colantate, a fost foarte bine primită. Turiștii de pretutindeni, prezenți la Campionatul European de Fotbal, s-au urcat în taxiuri cu imagini ale locurilor reprezentative din țara noastră, care ar putea deveni astfel următoarea lor destinație de vacanță. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, a explicat de unde a apărut această idee.

„După campaniile reușite de la Paris de anul trecut și de la Roma și Milano din luna aprilie a acestui an, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului, de această dată în Germania la Hamburg, Berlin, München, Frankfurt. Astfel, pe întrega durată a Campionatului European de Fotbal, 625 de taxiuri colantate cu imagini sugestive din România vor circula în cele patru mari orașe germane.

Promovarea României se face pe o piață țintă. Potrivit celor mai recente date publicate de Institutul Național de Statistică, Germania a ocupat primul loc în clasamentul țărilor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 de sosiri. Acest fapt ne-a determinat să ne concentrăm eforturile asupra pieței germane, valorificând momentul unic al Campionatului European de Fotbal, un eveniment care va atrage un număr semnificativ de turiști din întreaga Europă”, a precizat Ștefan Radu Oprea.

Și premierul Marcel Ciolacu a reluat îndemnul de a vizita România. „Veniți în România! Avem nu doar fotbal de calitate, ci și obiective turistice spectaculoase! Munții Carpați, Delta Dunării, mănăstirile din nordul Moldovei, cetățile dacice, satele din Transilvania și litoralul românesc sunt destinațiile turistice unde veți dori să reveniți. Cu ajutorul unui cod QR pe care îl regăsiți la peste 600 de taxiuri colantate, România este promovată în Hamburg, Berlin, München și Frankfurt, pe toată durata Campionatului European de Fotbal. Îi mulțumesc Ministrului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, pentru această inițiativă de promovare a atracțiilor românești ca destinații de vacanță!”, a precizat Marcel Ciolacu.

Așa că orașul München a fost împânzit de taxiuri germane inscripționate cu „România”. Poate că au și purtat noroc tricolorilor, care s-au impus cu 3-0 în fața Ucrainei, într-un meci care a atras atenția comentatorilor din întreaga lume. „Echipa României a câștigat inimile multor suporteri de pe glob, inclusiv inimile suporterilor neutri”, au scris jurnaliștii britanici.

Acum este rândul României să câștige puncte pentru a deveni una dintre destinațiile preferate ale turiștilor din întreaga Europă. De altfel, inițiativa MEAT a fost bine primită și de tricolori, mai ales că taxiurile inscripționate cu brandul de țară al României au mers la hotelul unde au fost cazați, pentru un salut simbolic. Foștii internaționali Vlad Munteanu, Marius Niculae și Lucian Sânmărtean au apreciat această idee și nu au pierdut ocazia de a se poza cu taxiurile.

  • Alte articole:

    Eazy Asigurări a închiriat un spațiu în One Cotroceni Park, dezvoltare a One United Properties

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță încheierea unui contract de închiriere pentru…

    Citeste articolul
    Intrarea JYSK în Lemon Retail Park – tranzacție intermediată de Colliers

    Retailerul scandinav JYSK, unul dintre cei mai activi jucători din segmentul home & deco, a închiriat un spațiu de aproximativ 1.000 metri pătrați în Lemon Retail Park, într-o tranzacție în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România