O nouă colecţie exclusivă de produse lifestyle PUMA, inspirate de designul unui BMW Art Car legandar

BMW Motorsport şi-a unit forţele cu PUMA pentru a dezvălui o altă colecţie exclusivă de produse lifestyle inspirate de designul unui BMW Art Car legandar. Noua colecţie-capsulă celebrează primul BMW Art Car din 1975, opera lui Alexander Calder (1898-1976). Calder a fost unul dintre cei mai importanţi sculptori din mişcarea modernismului american şi a scris primul capitol din povestea BMW Art Car.
Artist care s-a bucurat de recunoaştere globală şi recunoscut şi ca inventator al sculturilor mobile, Calder a fost forţa artistică din spatele BMW 3.0 CSL cu maşina numărul 93 care s-a aliniat la startul cursei de 24 de ore de la Le Mans din 1975. Deşi o problemă tehnică a împiedicat maşina să ajungă la linia de sosire, modelul bogat colorat a primit un răspuns majoritare pozitiv – şi a devenit membru fondator al unei colecţii de automobile care rămâne unică până în prezent ca o fuziune a pasiunii pentru cultură, tehnologie şi curse.

Pentru primul BMW Art Car, Calder a imitat o abordare pe care a adoptat-o cu sculpturile sale, folosind culori intense şi suprafeţe oscilante cu graţie – pe care le-a distribuit cu generozitate pe aripi, capotă şi plafon. Inspirat de aspectul inimitabil al lui BMW 3.0 CSL, stilul de blocuri cu culori contrastante al lui Calder este reprodus în toate articolele de îmbrăcăminte incluse în noua colecţie-capsulă BMW Art Car. Aceasta este a doua colecţie de pionierat prezentată de BMW M Motorsport şi PUMA ca un omagiu adus legendarelor BMW Art Cars. BMW M Motorsport şi compania sportivă au făcut mai întâi echipă pentru a marca împlinirea a 100 de ani de la naşterea simbolului pop art Roy Lichtenstein (1923-1997) cu o colecţie exclusivă care aduce magia modelelor BMW Art Car în lumea modei.

Fiecare articol din cea de-a doua ediţie limitată a colecţiei-capsulă BMW Art Car a fost realizat cu atenţie şi este entuziasmant prin combinaţiile expresive de culori care se inspiră de la BMW 3.0 CSL al lui Calder. Colecţia alcătuieşte o ţinută completă de vară formată dintr-o cămaşă, pantaloni scurţi, două tricouri, o şapcă de baseball şi o pereche de tenişi, fiecare putând fi comandat individual.

Cămaşa BMW M MOTORSPORT AC atrage atenţia cu un imprimeu integral inspirat de Calder, cu blocuri de culoare îndrăzneţe, plus iniţialele artistului brodate pe partea dreaptă a pieptului şi un logo PUMA brodat în stânga. O etichetă BMW M Motorsport ţesută pe interior şi o alta pe cusătura din partea stângă semnalează calitatea înaltă şi se combină cu banda de nasturi coordonată în culori, gulerul distinctiv şi ţinuta casual pentru a crea un impact sportiv.

Pantalonii scurţi BMW M MOTORSPORT AC împărtăşesc croiala relaxată şi colorarea încrezătoare a cămăşii şi extind aspectul cu logo-ul PUMA brodat pe cracul stâng şi o etichetă BMW M ţesută pe marginea buzunarului din spate. Cureaua elastică are un şnur pentru o potrivire mai bună, iar buzunarul lateral la îndemână oferă un loc sigur pentru a transporta obiecte precum cheile maşinii. Atât cămaşa BMW M MOTORSPORT AC, cât şi pantalonii BMW M MOTORSPORT AC sunt fabricate din 75% bumbac nou şi 25% bumbac reciclat.

Colecţia include, de asemenea, o pereche de tricouri albe, ambele realizate din 30% bumbac reciclat şi 70% bumbac reciclat. Sunt extrem de confortabile de purtat şi, prin croiala lor supradimensionată, radiază un stil cool urban. Tricoul BMW M MOTORSPORT AC1 are un imprimeu color block inspirat de BMW Art Car al lui Alexander Calder în faţă şi iniţialele sale brodate în partea dreaptă a pieptului. O etichetă interioară BMW M Motorsport ţesută şi o altă etichetă pe cusătura din stânga adaugă nota finală a tricoului. Cu un imprimeu BMW Art Car mare pe spate, logo-uri discrete inspirate de BMW Art Car pe piept şi o etichetă BMW M Motorsport pe interior şi pe cusătura laterală, tricoul BMW M MOTORSPORT AC2 reprezintă, de asemenea, o siluetă inconfundabilă.

Şapca BMW M MOTORSPORT AC preia, de asemenea, abordarea de colour blocking inspirată de BMW Art Car a lui Calder. Această şapcă de baseball, alcătuită din cinci piese, este, de asemenea, împodobită cu un logo BMW M Motorsport ţesut pe lateral şi un logo PUMA brodat pe vârf. O închidere metalică reglabilă, de calitate premium, face ca şapca să fie măsură universală.

Tenişii BMW M MOTORSPORT AC din piele întoarsă completează colecţia. Bazat pe tenişii PUMA emblematici care îi încântă pe fani de peste 50 de ani, pantoful predominant roşu, din piele întoarsă, impresionează cu benzile de formă PUMA ţesute pe ambele părţi şi detalii grafice pe interiorul limbii. Insigna cu sigla PUMA din faţă este completată de o insignă metalică BMW pe călcâi.

Noua colecţie-capsulă BMW Art Car inspirată de Alexander Calder de la BMW M Motorsport şi PUMA este disponibilă acum prin magazinul online BMW la lifestyle.bmw.com, la anumite magazine PUMA şi la PUMA.com, la preţurile următoare:

Cămaşă BMW M MOTORSPORT AC, mărimi S-XXL – 100 €

Şort BMW M MOTORSPORT AC, mărimi S-XXL – 80 €

Tricou BMW M MOTORSPORT AC #1, mărimi S-XXL – 70 €

Tricou BMW M MOTORSPORT AC #2, mărimi S-XXL – 70 €

Şapcă BMW M MOTORSPORT AC, mărime unică – 50 €

Tenişi BMW M MOTORSPORT AC din piele întoarsă, mărimi 39-46 – 120 €

  • Alte articole:

    KFC Sinaia – un nou restaurant KFC deschis de către Sphera Franchise Group

    Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, extinde rețeaua KFC prin deschiderea primei unități din Sinaia. Această inaugurare, cea de-a patra din 2024,…

    Citeste articolul
    Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

    Swimathon București, cea mai mare campanie de strângere de fonduri cu tematică sportivă din România, a încheiat ediția din acest an cu o sumă impresionantă, care demonstrează încă o dată…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    One United Properties – contract de închiriere pentru 17 ani, cu valoare de 40 de milioane de euro plus TVA

    Tudor Communications își lansează propriul software pentru servicii de PR și Branding Personal.

    Tudor Communications își lansează propriul software pentru servicii de PR și Branding Personal.

    Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

    Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

    A patra generaţie BMW Seria 1 intră în producţie la uzina BMW Group din Leipzig

    A patra generaţie BMW Seria 1 intră în producţie la uzina BMW Group din Leipzig