tbi bank și Safety Broker: parteneriat strategic prin care oferă asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

Nevoia consumatorilor de a avea acces la noi instrumente eficiente de finanțare a crescut în actualul context economic, inclusiv în domeniul asigurărilor, unde costul polițelor de asigurare se află pe trend ascendent. tbi bank, una dintre cele mai importante bănci de tip challenger din Europa de Sud-Est, care oferă soluții de plată flexibile, a încheiat un parteneriat cu unul dintre cei mai importanți brokeri de asigurări din România, Safety Broker. Astfel, clienții pot cumpăra asigurări, inclusiv auto obligatorii RCA prin soluția Buy Now, Pay Later (BNPL) în 4 rate fără dobândă sau în 6-12 rate cu dobândă.

În anul 2023, societățile de asigurare autorizate și reglementate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) au subscris prime brute în valoare de aproximativ 18,2 miliarde lei, în creștere cu circa 10% față de valoarea înregistrată în anul 2022, conform datelor prezentate de ASF.

„Costurile se află în continuare pe trend ascendent, inclusiv în ceea ce privește primele de asigurare, iar consumatorii au nevoie de soluții inteligente de finanțare care să-i ajute să-și mențină standardul de viață. Rămânem aproape de clienții noștri și încheiem un nou acord cu un jucător puternic din domeniul asigurărilor, Safety Broker, pentru a oferi românilor posibilitatea să plătească mai ușor asigurarea RCA sau alte soluții de asigurare de care au nevoie, fără să pună presiune pe bugetul familiei”, spune Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi.

Soluțiile de finanțare de tip BNPL sunt ușor de accesat și permit consumatorilor să eșaloneze costul total al oricărei achiziții, în rate egale. Cu ajutorul acestui instrument, clienții pot face mai multe achiziții sau pot cumpăra produse cu valoare mai mare, în timp ce comercianții au acces la un nou instrument care poate satisface mai bine nevoile consumatorilor.

Safety Broker de Asigurare, prezent din 2005 pe piața din România, este unul din principalii jucători pe piața distribuției de asigurări din România, fiind parte a grupului american Acrisure, unul dintre cei importanți brokeri de asigurări din SUA. La finalul anului 2023, compania avea o valoare a primelor intermediate în valoare de peste 271 milioane de euro.

„Accesul clienților noștri la asigurările auto obligatorii RCA a fost mereu o prioritate pentru noi, mai ales într-un context economic dificil. Prin acordul cu un partener puternic, de talia tbi bank, reușim să oferim consumatorilor o soluție inteligentă de achiziționare rapidă și ușoară a oricărei polițe de asigurare”, a spus Viorel Vasile, CEO, Safety Broker de Asigurare.

  • Alte articole:

    5 acțiuni americane care ar putea performa bine în 2025 – analiză Freedom24

    Piața bursieră din SUA continuă să ofere oportunități atractive de investiții în industrii diverse. Analiștii de la Freedom24, platforma de tranzacționare care conectează investitorii la principalele burse globale, au identificat…

    Citeste articolul
    Tendințe relevante din comerțul electronic – dezvăluite la Balkan eCommerce Summit, Sofia, 29-30 aprilie 2025

    Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%, potrivit datelor furnizate de Asociația…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Business Bonus se extinde cu oferte de la parteneri locali, pentru cardurile Mastercard Business emise în România

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025

    Cererea de servicii de digital marketing ar putea crește cu 25% în 2025