Venituri și marjă brută în creștere pentru IMPACT în primul trimestru al anului 2024

IMPACT Developer & Contractor S.A. („Impact”) (simbol bursier IMP), primul dezvoltator imobiliar listat la Bursa de Valori București, a obținut venituri de 41 milioane lei la nivel de grup în primul trimestru al anului 2024, în creștere cu 89% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Profitul brut înregistrat este de 13,5 milioane lei, cu o marjă brută de 33%.

În primele trei luni ale anului, IMPACT a vândut 26 de unități, în valoare de 24 milioane lei, cu 21% mai mult comparativ cu primul trimestru din 2023. Cele 26 de contracte de vânzare-cumpărare au fost semnate pentru locuințe din LUXURIA Residence și BOREAL Plus, care au înregistrat o creștere a vânzărilor, raportat la aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, 89% din locuințele din LUXURIA Residence erau contractate la 31 martie, iar în BOREAL Plus gradul de contractare era de 78% pentru case și de 40% pentru apartamente.

La data de 31 martie 2024, IMPACT avea 365 de unități rezervate și pre-vândute, cu o valoare totală de 208 milioane lei. Dintre acestea, 344 de unități vor fi transformate în vânzări pe parcursul anului și vor genera venituri de 198 milioane lei, 86% dintre ele aflându-se în ansamblul GREENFIELD Băneasa.

Valoarea de piață a capitalurilor proprii ale grupului IMPACT la 31 martie 2024 era de 1,3 miliarde lei, iar valoarea de piață a activelor totale se situa la 1,8 miliarde lei.

IMPACT deține un portofoliu valoros de terenuri, de 86 ha, parte din acest teren putând fi folosit pentru dezvoltarea a 10.000 de locuințe în cadrul a 5 proiecte distincte: GREENFIELD Băneasa (faze noi), BOREAL Plus (faze noi), GREENFIELD Copou Residence, ARIA Verdi și GREENFIELD West.

La data de 31 martie 2024, IMPACT avea autorizație de construire pentru 2.693 de unități în București, Iași și Constanța, cu o valoare de piață estimată la 1,9 miliarde lei. Dintre acestea, 732 vor fi livrate în GREENFIELD Băneasa în a doua parte a anului.

Cu o experiență de 33 de ani pe piață, Impact Developer & Contractor S.A. este primul dezvoltator imobiliar listat la Bursa de Valori București. Acțiunile Impact Developer & Contractor S.A. („IMP”) sunt listate la categoria Premium a Bursei de Valori București. Societatea utilizează cele mai bune practici de guvernanță corporativă, transparență, responsabilitate şi comunicare cu investitorii, obținând ratingul 10 la evaluarea VEKTOR realizată de către Asociația Română pentru Relația cu Investitorii.

Misiunea Impact Developer & Contractor S.A. este de a dezvolta comunități, prin proiecte sustenabile, la standarde de calitate BREEAM Excellent, certificate nZEB, atât în București, cât și în marile orașe ale țării. Printre proiectele de referință ale dezvoltatorului se numără GREENFIELD Băneasa și LUXURIA Residence, acesta din urmă fiind primul proiect rezidențial din România cu certificare BREEAM Excellent. Ca parte a strategiei de extindere la nivel național, în 2023 Impact Developer & Contractor S.A. a finalizat în Constanța prima fază a proiectului rezidențial BOREAL Plus, proiect mixt format din vile și blocuri de apartamente și a obținut autorizația de construire pentru proiectul rezidențial GREENFIELD Copou, în Iași.

  • Alte articole:

    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape