Serviciul de finanțare în 12 rate din eMAG My Wallet, cu aprobare 100% online, disponibil pentru cumpărături de până la 10.000 de lei

Serviciul de finanțare în 12 rate din eMAG My Wallet, oferit de HeyBlu, este disponibil pentru cumpărături de până la 10.000 de lei pentru aproape orice categorie de produse de pe platforma eMAG, inclusiv pentru produsele vândute de sellerii din Marketplace. Totodată, în perioada 16 – 26 aprilie, dobânda promoțională pentru acest serviciu online este de 0,99% pe lună (DAE 12,55%).

„Interesul clienților pentru metodele de plată flexibilă din contul My Wallet este în creștere și ne bucurăm că acum le putem pune la dispoziție o sumă care să le permită achiziția de produse de valoare mai mare printr-un proces de verificare a identității și aprobare extrem de facil, care se desfășoară 100% online și poate fi parcurs de oriunde s-ar afla. Opțiunea de finanțare este disponibilă în checkout, iar valoarea fiecărei rate este afișată pe pagina de produs, deci vorbim de o soluție de plată cât se poate de transparentă si rapida”, a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria și Bulgaria.

În prezent pe eMAG sunt peste 2 milioane de clienți eligibili care pot achita cumpărăturile printr-una din metodele flexibile de plată disponibile în My Wallet: finanțarea în 12 rate oferită de HeyBlu și plata în 30 de zile fără costuri suplimentare sau plata în patru rate fără dobândă, prima rată fiind achitată în momentul efectuării tranzacției, oferite de eMAG. Pentru a beneficia de aceste soluții, clienții trebuie să își salveze cardul în contul lor eMAG și să opteze pentru una dintre aceste soluții în momentul finalizării achiziției. Toate aceste opțiuni sunt disponibile pentru clienții care au un istoric de tranzacționare și plată.

„Economia digitală a schimbat preferințelor clienților din întreaga lume și a conturat așteptări noi legate de produsele și serviciile pe care le primim. În acest context, avem o mare oportunitate de a folosi tehnologia pentru a oferi servicii financiare eficiente și adaptate nevoilor actuale ale oamenilor. Lucrăm pentru a dezvolta și alte servicii care să răspundă nevoilor românilor și dorim să devenim un partener al tuturor celor care doresc servicii de finanțare transparente și simple,” a declarat Martyna Szczepaniak, CEO HeyBlu.

Obiectivul HeyBlu este să dezvolte servicii de finanțare flexibile și transparente folosind tehnologie românească pentru a permite clienților să se bucure de avantajele cumpărăturilor online și a-și planifica bugetul familiei pentru un trai mai bun. HeyBlu este o entitate parte a Grupului eMAG, reglementată de BNR și este unul dintre furnizorii de servicii financiare prezenți pe eMAG.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.

Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG accesați about.emag.ro.

Fondată în 2023, HeyBlu este o companie fintech agilă care își propune să devină jucător regional în Europa Centrală și de Est, punând la dispoziția clienților noi instrumente de finanțare care să le ofere o putere mai mare de cumpărare într-un mod simplu și convenabil, pe baza unor reguli de creditare corecte și transparente.

  • Alte articole:

    BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

    BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW,…

    Citeste articolul
    BMW Motorrad a vândut 210.408 motociclete în 2024, an record

    După ce a vândut 210.408 motociclete în 2024, BMW Motorrad a reuşit să obţină cel mai puternic rezultat de vânzări din istoria companiei. Germania rămâne cea mai mare piaţă şi…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie