Profi a lansat Raftul cu Bunătăți Locale în Sibiu și Șelimbăr

Producătorii locali din județul Sibiu sunt, din această săptămână, parte a celui mai amplu program de susținere a lor, după ce Profi a deschis Raftul cu Bunătăți Locale în Sibiu și Șelimbăr. Producătorii locali sunt încurajați să ducă mai departe obișnuința bunătăților făcute după rețete tradiționale și sunt ajutați să ajungă mai ușor la consumatori grație programului demarat de Profi, rețeaua românească de magazine.

Raftul cu Bunătăți Locale oferă gustul autentic și sănătos al unor produse proaspete din carne, lactate, patiserie, miere curată, bere artizanală, sucuri naturale și vinuri din soiuri alese. Pentru început, aproape 20 de producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Sibiu.

„Raftul cu Bunătăți Locale este cea mai naturală și sinceră declarație de dragoste pentru România și români, pentru meșteșugul autentic și artizanii gustului bun. Ne asigurăm că ceea ce este bun și sănătos își găsește loc în retailul modern. Profi ajută micii producători locali care gătesc ca pentru propria lor familie să ajungă la cât mai multe familii din România, iar cei care vin în magazine pot regăsi gusturile autentice, din ingrediente atent selecționate, meșteșugite cu dragoste de micii producători din județul Sibiu. Toți producătorii care constatăm că fac bunătăți ce merită descoperite și savurate se regăsesc pe platforma Via Profi, iar de azi produsele lor și-au găsit loc și la Raftul cu Bunătăți Locale din magazine Profi selectate din județul Sibiu, putând astfel ajunge la cât mai multe familii”, a declarat Călin Costinaș, Director General adjunct Profi.

Zilnic, Raftul cu Bunătăți Locale își întâmpină cu prețuri mici clienții din Sibiu la Profi Super din Str. Semaforului 14, Profi Super din Str. Lungă 67 și Str. Nicolae Iorga 52, dar și în Șelimbăr, la Profi Super din Str.Mihai Viteazul 292.

Toate produsele sunt puse la vânzare în cantități limitate și doar în magazine selectate pentru a permite producătorilor să își păstreze modul de preparare și calitatea tradiționale, fără a insista pe cantitate. Accentul este pus pe prospețime și producția artizanală specifică fiecărei localități sau zone în care acestea sunt expuse la Raftul cu Bunătăți Locale.

„Raftul cu Bunătăți Locale ajută micii producători să existe și să se dezvolte, dar și consumatorii să ajungă la gusturile autentice pe care le apreciază, la produse proaspete și sănătoase pe care să le împartă cu familiile lor. Acest program nu are o miză economică pentru Profi, fiind o altă cale prin care înțelegem să punem suflet în comunitate și în România, așa cum face fiecare dintre micii producători pe care i-am selectat. Participanții la acest program primesc inclusiv ajutor în realizarea documentației și obținerea avizelor necesare pentru vânzarea conformă a produselor lor, în timp ce Profi le facilitează distribuția prin flota proprie și oferă suport în promovarea lor”, explică Gaetan Pacton, Directorul General Profi.

Programul de susținere a producătorilor locali inițiat de Profi prin Raftul cu Bunătăți Locale a fost prezentat prima dată în septembrie 2022, la Festivalul pe care l-a organizat la Apoș. De atunci, acesta s-a extins cuprinzând tot mai multe județe și va continua să se extindă și pe parcursul acestui an. Astfel, în 2023, el a cuprins 120 de furnizori locali artizanali, cu peste 800 de articole tradiționale, prezenți în 25 de magazine Profi din 21 de localități.

Dincolo de prezența la Raftul cu Bunătăți Locale, micii producători locali își spun poveștile și își prezintă oferta și pe cea mai amplă platformă națională de promovare a lor, Via-Profi.ro, prin intermediul căreia oricine poate porni într-o călătorie plină de savoarea gusturilor din România.

Cu 28.000 de angajați în mai bine de 1.711 de magazine proprii si Partener prezente în 846 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România.

  • Alte articole:

    BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

    BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW,…

    Citeste articolul
    BMW Motorrad a vândut 210.408 motociclete în 2024, an record

    După ce a vândut 210.408 motociclete în 2024, BMW Motorrad a reuşit să obţină cel mai puternic rezultat de vânzări din istoria companiei. Germania rămâne cea mai mare piaţă şi…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    NN: Top Employer pentru al șaptelea an consecutiv și clasare pe locul 2 în topul angajatorilor din România

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    BMW M Motorsport şi iRacing – cooperare avansată în sezonul de curse virtuale 2025

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie

    Colecta Națională de Alimente, record de generozitate: 626,9 de tone de alimente donate în 3 zile de campanie