Exclusive Networks România a anunțat numirea lui Bogdan Mircea Ciobanu în funcția de CEO

Exclusive Networks România a anunțat, printr-un comunicat de presă, numirea recentă a lui Bogdan Mircea Ciobanu în funcția de CEO. Bogdan Mircea Ciobanu are o vastă experiență profesională în domeniul IT, cât și o expertiză consolidată de management dobândită pe parcursul a peste 14 ani în companii multinaționale.

Pasionat de tehnologie și preocupat de dezvoltarea abilităților sale manageriale, Bogdan Ciobanu și-a început parcursul cu studii de inginerie la Iași, București, Paris, continuând cu Executive MBA, titlul obținut în Statele Unite și România. Experiența sa anterioară include funcția de CEO la SABS, companie românească de software, și de Director Regional pentru Europa de Sud-Est la Alcatel-Lucent Enterprise, producător de soluții de comunicații unificate și rețele de date.

Bogdan Mircea Ciobanu, despre investirea în funcția de CEO Exclusive Networks România: „Este o onoare și, în același timp, o provocare să preiau acest rol în cadrul unuia dintre cei mai relevanți distribuitori de soluții IT din România, parte a probabil celui mai mare grup european de distribuție de IT/Securitate Cibernetică. Cu o echipă deopotrivă competentă și loială, ne angajăm să aducem, cu o energie revigorantă, tehnologii de top din IT și Securitate Cibernetică în tot ecosistemul de afaceri din România. Prin leadership-ul nostru și parteneriatele de încredere, vom continua să furnizăm valoare semnificativă, apreciată de clienți, parteneri, și sperăm de întreaga piață locală.”

În noua sa funcție, Bogdan Ciobanu are ca obiective consolidarea echipei locale, dezvoltarea rețelei de parteneri, creșterea sustenabilă și extinderea prezenței Exclusive Networks pe piața românească.

Bogdan Ciobanu a preluat funcția de CEO de la Mariusz Kochanski, Președintele și CEO al cluster-ului Exclusive Networks CEE, care a acționat ca CEO remote pentru Exclusive Networks România în ultimii doi ani: „Bogdan este liderul potrivit, de care Exclusive Networks România are nevoie. Abilitățile sale de a inova și de a dezvolta, capacitatea de a gândi analitic și forța de a acționa sintetic, împărtășind valorile organizaționale, ne dau deplină încredere că Bogdan își va îndeplini cu succes misiunea de consolidare și dezvoltare a companiei.”

2023 a fost un an cu performanțe record pentru Exclusive Networks, compania înregistrând la nivel global vânzări brute de 5,145 miliarde de euro, în creștere cu 14% raportat și, respectiv, 16% la curs valutar constant. Rezultatele au fost determinate de o creștere semnificativă a vânzărilor brute raportate de peste 30% în America de Nord și peste 14% în regiunea EMEA.

Și rezultatele de la nivel local, din ultimii ani, au fost de asemenea impresionante. În 2022, Exclusive Networks România a avut o cifră de afaceri de peste 170 de milioane lei, marcând o creștere semnificativă de 42% față de 2021, când cifra de afaceri se situa la 119.585.491 lei, aceasta reprezentând deja o creștere de 31% comparativ cu anul anterior. Aceste rezultate subliniază dinamica pozitivă a evoluției Exclusive Networks pe piața românească, în linie cu dezvoltarea globală a companiei.

Exclusive Networks (EXN) este specialist global în securitate cibernetică și furnizează clienților finali o gamă largă de servicii și soluții prin intermediul rețelei sale de parteneri. Cu birouri în peste 45 de țări și capacitatea de a deservi clienți din peste 170 de țări, Exclusive Networks asigură soluții și servicii stadardizate la nivel global, scalate la nevoile locale.

  • Alte articole:

    Monsson a lansat o soluție de stocare a energiei optimizată pentru clima scandinavă

    Monsson, un grup internațional de soluții pentru energie regenerabilă, specializat în energie eoliană și solară, stocarea energiei și hidrogen verde, cu sediul central în România, a dezvoltat o soluție de…

    Citeste articolul
    Noi dispozitive Lenovo ThinkPad pentru profesioniști – creatori de conținut, ingineri, utilizatori avizați și echipe hibrid

    Lenovo a lansat un portofoliu actualizat de dispozitive ThinkPad concepute pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale profesioniștilor de azi – de la creatori de conținut și ingineri până…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile