• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Check in via telefon, de la British Airways

Check in via telefon, de la British Airways

British Airways a lansat un serviciu de check-in la distanta, permitand calatorilor "in miscare" sa realizeze formalitatile de imbarcare oriunde s-ar afla, prin intermediul telefonului mobil. Serviciul este rapid, gratuit si disponibil in 11 limbi, fara a fi necesara descarcarea unui software special.

Accesand www.ba.com/mobile de pe orice dispozitiv mobil cu Internet wireless (precum BlackBerry si telefoane mobile), clientii pot vedea orarul de zbor al BA in timp real, dar si selecta locuri si realiza formalitatile de imbarcare pentru persone, grupuri sau familii, atat pentru zborurile dus, cat si pentru zborurile intors. 

"Suntem mandri sa fim prima companie aeriana din Marea Britanie care ofera serviciul de check-in la distanta disponibil in 11 limbi. Suntem constienti de stilul de viata incarcat al clientilor nostri, si, oferind mai multa accesabilitate, dorim sa le imbunatatim experienta de calatorie", a declarat Chris Carmichael, Managerul pentru Inovatie si Planificare al British Airways.

Aceasta ultima initiativa survine in urma succesului inregistrat de recenta aplicatie British Airways pentru iPhone Apple, care permite utilizatorilor iPhone sa realizeze check-in-ul prin intermediul telefoanelor mobile. Serviciul s-a dovedit un real succes, aplicatia fiind descarcata de peste 16,000 utilizatori din Marea Britanie, in doar prima luna de la lansare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//