• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy, in topul agentiilor interactive din Romania

Ogilvy, in topul agentiilor interactive din Romania

Ogilvy Romania s-a situat pe locul 2 in topul agentiilor interactive din Romania, in cadrul celei de a opta editii a festivalului Internetics.

Premiile si nominalizarile obtinute in cadrul singurului festival ce premiaza eficienta comunicarii online in Romania, reprezinta o certificare a competentelor grupului in acest domeniu si o subliniere a importantei pe care Ogilvy o acorda mediului digital.
 
"In contextul actual, pentru a construi un brand de succes, este nevoie de o foarte buna intelegere a modului in care noile tehnologii de comunicare, noile canale si creativitatea vibranta se impletesc. Incurajam inovatia si suntem mandri sa fim partenerii de comunicare ai multora dintre advertiserii perfect ancorati in realitatea consumatorului de astazi", a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group.

Singurele nominalizari in categoria "Site-uri de Promovare FMCG - non food" au apartinut campaniilor dezvoltate de grupul Ogilvy. Astfel, proiectul Clubul Dove, www.dove.ro/doveclub realizat pentru Unilever SCE a primit o nominalizare, iar categoria a fost castigata de catre AXE - Dark Temptation, www.efectulaxe.ro , campanie realizata pentru acelasi client.

In cadrul categoriei "E-mail marketing", proiectul Club Dove – Newslettere, realizat pentru Unilever SCE a primit o nominalizare din partea Juriul Internetics 2008.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//