• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

O piata tanara de pariuri online, insa cu perspective pe termen lung

O piata tanara de pariuri online, insa cu perspective pe termen lung

Piata de pariuri online in Romania este una foarte tanara, ba chiar o piata noua, daca luam in considerare doar perioada de timp care a inceput din momentul in care s-au acordat licente locale din partea Oficiului National pentru Jocuri de Noroc. Anterior, romanii puteau paria pe internet, insa nu intr-un cadru legal.

In prezent exista deja aproape 20 de case de pariuri online licentiate in Romania, dintre care 11 au primit licenta permanenta, adica pe 10 ani. Pentru o piata la inceput de drum, 10 ani este o perioada foarte lunga, deci jucatorii romani pot avea incredere ca pot stabili relatii pe termen lung cu respectivii operatori de jocuri de noroc. Exact la capitolul "incredere" incearca sa puncteze casele de pariuri care isi propun sa castige o cota de piata cat mai mare in tara nostra.

Branding-ul pe piata de pariuri online se poate observa foarte usor, prin numarul mare de reclame TV, dar si in alte medii offline si, evident, pe internet. Dincolo de campaniile ce isi propun realizarea de conturi noi, exista interesul pentru campanii de branding si PR. Nu intamplator exista tot mai multe nume de fotbalisti romani care au devenit parteneri ai caselor de pariuri licentiate: Dan Petrescu, Gabi Balint, Ilie Dumitrescu, Ionel Danciulescu, Gica Craioveanu.

Cei care urmaresc la TV meciuri din Champions League sau Europa League vor viziona cu siguranta si reclame ale unor case de pariuri online. In acelasi timp, agentii de pariuri precum Unibet propun clientilor continut live pe platforma online, oferind competitii sportive de top din fotbal si nu numai.

Pe masura ce creste numarul pasionatilor de pariuri sportive care renunta la parierea offline in favoarea pariurilor online, piata romaneasca de jocuri de noroc va deveni tot mai valoroasa. Ar putea sa mai apara nume noi in domeniu sau case de pariuri care nu sunt acum in prim-plan sa investeasca mai mult in promovare, insa cu cat trece timpul, cu atat va fi mai dificila schimbarea clasamentelor operatorilor, indiferent de bonusurile acordate noilor clienti. Cert este ca pentru jucatori intreaga "agitatie" prin piata este un element favorabil, care se traduce prin cote mai bune si oferte mai bune in general, cu bonusuri si premii generoase.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//