• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MullenLowe a castigat pitch-ul de creatie organizat de Farmec

MullenLowe a castigat pitch-ul de creatie organizat de Farmec

MullenLowe este noua agentie de creatie a companiei Farmec, fiind declarată câstigătoarea unei licitatii organizate la sfârsitul anului trecut. „Comunicarea produselor cosmetice este o continuă provocare: jucătorii vin constant cu concepte creative variate, iar clientii nostri sunt din ce în ce mai informati, mai sofisticati, mai pretentiosi. stiam că agentia câstigătoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant în acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a arătat că are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.

MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectivă integrată, strategică si creativă.

„Nationalisti sau nu, suntem cu totii români în echipa MullenLowe si, firesc, ne bate inima pentru brandurile românesti puternice, cu traditie. Iar Farmec este cu sigurantă unul dintre brandurile cel mai puternic ancorate în sufletul si mintea românilor. Suntem foarte mândri că Farmec a ales echipa noastră, privim cu responsabilitate acest parteneriat si suntem convinsi că vom scrie împreună file frumoase din istoria super brandului Farmec”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe România.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale si moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internationale ale proceselor de fabricatie si comercializează produsele din portofoliu în peste 30 tări. Istoria modernă a companiei începe în anul 1967, când Farmec devine primul producător de creme si emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România. Produsele se adresau femeilor ajunse în pragul vârstei de 40 de ani, când tenul arată primele semne de îmbătrânire.

Portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS si OBSESIE. Produsele companiei FARMEC se regăsesc în supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tară sau pot fi comandate online, la preturi accesibile in raport cu calitatea, direct de pe site-ul www.farmec.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//