• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Persoanele cu varsta intre 25 si 39 de ani, cele mai interesate de tranzactionarea online

Persoanele cu varsta intre 25 si 39 de ani, cele mai interesate de tranzactionarea online

In anul 2013, TeleTrade a inregistrat o crestere puternica a activitatii sale in Romania, implicand inclusiv parteneri locali pentru o prezenta activa in Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi si Constanta.

 

TeleTrade este brokerul ce promoveaza activ educatia financiara in Romania, oferind celor interesati de tranzactionare toate resursele necesare pentru a invata foarte bine mecanismele pietelor internationale. Conform standardelor internationale in privinta investitiilor cu grad ridicat de risc, TeleTrade se implica in informarea corecta si completa a clientilor sai.

 

Cel mai tanar client TeleTrade in Romania are 18 ani, in timp ce majoritatea clientilor se situeaza in intervalul de varsta 25 - 39 de ani. Varsta nu este insa un impediment in ceea ce priveste capacitatea de a face tranzactii de succes, caci exista conturi deschise si de clienti pensionari, cel mai varstnic client in prezent avand 65 de ani.

 

"Ne propunem sa contribuim la educatia financiara in Romania, avand multe experiente de succes. Multi tineri, printre care ma numar si eu, au ajuns sa gaseasca in TeleTrade un partener de incredere in tranzactionarea pe pietele financiare internationale. Unii folosesc aceasta experienta ca pe un extra-job, in timp ce altii ajung sa se concentreze chiar pe aceasta activitate", declara Goldman Laszlo, Chief Image Administrator (C.I.A.) & Creative Partner TeleTrade Romania.

 

Potrivit oficialilor TeleTrade, investitorii ce folosesc serviciile companiei beneficiaza de cea mai numeroasa si profesionista echipa de analisti, care ofera informatii zilnice extrem de avansate pe www.teletrade-dj.ro, pe masura ce evenimentele apar pe pietele internationale. TeleTrade pune un accent puternic pe aceasta zona, considerand ca informatia, alaturi de educatia financiara, este vitala pentru succesul in tranzactionarea pe bursele externe. Toate resursele constand in informatii si analize in timp real sunt gratuite. 

 

"Nu exageram cand spunem ca avem practic o agentie de presa a noastra, ce poate concura cu agentiile internationale specializate in domeniul financiar. Diferenta este insa ca ne adresam direct celor ce tranzactioneaza si care au nevoie de informatii, analize si comentarii exact atunci cand evenimentele se consuma pe pietele financiare. In plus, departamentul de analiza - de maxima importanta in echipa TeleTrade - filtreaza informatiile de care traderii au nevoie, fara a-i asalta cu stiri si analize care sa creeze o densitate inutila", explica Goldman Laszlo.

 

TeleTrade se asteapta la cresteri pe piata romaneasca in 2014, inregistrand lunar o crestere de 15-20% a conturilor demo deschise online. "Pe termen scurt si mediu, TeleTrade creste puternic si pe segmentul de servicii pentru clienti VIP, unde estimam ca avem deja cei mai multi clienti romani dintre companiile care activeaza pe piata, oferindu-le servicii unice", mai spune Goldman Laszlo. Acesta subliniaza ca TeleTrade are un concept de business bazat pe onoarea asiatica, acolo unde valorile sunt de neclintit, educatia este o virtute, iar compromisurile nu sunt acceptate. Modelul de business vizeaza pregatirea indiferent de nivel (incepatori, avansati, profesionisti, VIP), compania propunandu-si sa creeze pentru clientii sai contextul favorabil pentru experiente pozitive pe piata de capital.

 

Pentru ca tranzactionarea in marja pe Forex si CFD pe piata OTC sunt concepte atractive, dar in acelasi timp foarte riscante in lipsa unei educatii financiare adecvate, reprezentantul TeleTrade mentioneaza ca "o persoana care nu cunoaste domeniul, care nu are experienta, ar trebui sa ne contacteze si sa ne solicite consultanta, sa aiba rabdare sa invete pana cand va avea nivelul de pregatire adecvat; suntem printre putinele companii care nu lucreaza cu sume mici, tocmai pentru ca suntem onesti si ne dorim clienti multumiti, iar statisticile noastre arata foarte clar ca cei ce tranzactioneaza cu sume mici (sub 500 USD) au sanse mari sa piarda foarte usor; ne dorim clienti multumiti si profitabili pe termen lung, astfel de tranzactii financiare nu sunt la fel ca jocurile de loterie, potrivite pentru orice persoane, chiar si fara nicio pregatire".

 

Fondat in 1994, Grupul TeleTrade este o companie mondiala ce ofera clientilor o intreaga gama de servicii si oportunitati, cunostinte ale pietei si suport educational. Cu peste 200 de filiale in 30 de tari, TeleTrade este cea mai mare companie de profil din Asia si Europa ce ofera o intreaga gama de servicii in conformitate cu standardele de calitate la nivel mondial. Stabilita in Cipru, TeleTrade Europa este licentiata si reglementata de CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission) - numar de licenta 158/11 - si se completeaza cu MiFID (Directiva Pietelor de Instrumente Financiare). TeleTrade a primit numeroase premii internationale ce atesta calitatea serviciilor oferite. In Romania, TeleTrade (www.teletrade-dj.ro) este prezenta in Bucuresti, dar si prin partenerii locali din Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi si Constanta.

 

Avetisment de risc: Informatiile si comentariile prezente in acest articol nu reprezinta un sfat propriu-zis de investitie. Tranzactionarea in marja pe Forex si CFD pe piata OTC implica un grad inalt de risc si ar putea fi nepotrivita pentru toti investitorii. Exista posibilitatea de a pierde toata investitia initiala, asa ca este recomandabil sa nu se riste mai mult decat suma pe care un investitor este dispus sa o piarda. Trebuie intelese toate riscurile implicate si trebuie luate in calcul nivelul de experienta si situatia financiara personala. Persoanele care nu inteleg pe deplin notiunea de risc sunt sfatuite sa se informeze adecvat, inclusiv adresand intrebari companiilor specializate si solicitand consultanta individuala.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//