• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR Banca pentru Locuinte: 3 ani si 3 milioane lei profit

BCR Banca pentru Locuinte: 3 ani si 3 milioane lei profit

BCR Banca pentru Locuinţe (BCR BpL), liderul pieţei de economisire-creditare pentru domeniul locativ, a împlinit 3 ani de activitate la începutul lunii iulie 2011. În această perioadă, a acumulat un portofoliu de peste 220.000 de clienţi activi, iar activele totale au crescut la peste 610 milioane lei.

În ultimul an, BCR BpL a devenit liderul sectorul de bănci de economisire-creditare din România şi a atins şi pragul de rentabilitate, obţinând pentru prima data profit la finalul anului 2010, cu doi ani înainte de termenul preconizat iniţial. La jumătatea anului 2011, profitul BCR BpL a depăşit 3 milioane lei.

„BCR Banca pentru Locuinţe a crescut în cei 3 ani de activitate mai repede decât ne aşteptam, atât din punct de vedere al activelor, dar şi al poziţiei pe piaţă. Avem un portofoliu de peste 220.000 de clienţi activi, cu o sumă contractată totală de cca. 7 miliarde lei, iar activele au depăşit 610 milioane lei.

În contextul ultimelor studii realizate de BCR BpL, care au evidenţiat interesul românilor pentru economisire şi îmbunătăţirea condiţiilor locative, considerăm că întreaga piaţă din România are un potenţial foarte mare de dezvoltare pe termen mediu pentru produsele de economisire-creditare. De asemenea, în ultimii ani se observă din ce în ce mai bine re-orientarea românilor către economisire, revenind de la tendinţa modernă de consum imediat la tradiţia oamenilor gospodari, chibzuiţi, care strâng  „bani albi pentru zile negre”. Românii au devenit consumatori mai atenţi cu produsele şi serviciile pe care le aleg, mai pragmatici şi încep să se orienteze pe termen mai lung.

Astfel, creşterea BCR BpL din ultimul an, orientarea spre economisire, dar şi potenţialul foarte mare al pieţei din România, sunt argumente ce susţin încrederea că şi următorii ani vor fi foarte buni pentru economisire, în general, şi pentru sistemul sigur al economisirii-creditării promovat de BCR Banca pentru Locuinţe, în special”, a declarat Alexandru Ciobanu, Preşedinte BCR Banca pentru Locuinţe.

BCR Banca pentru Locuinţe a început şi activitatea de creditare, oferind o gamă de trei tipuri de produse de creditare în lei, pentru a veni în sprijinul românilor care au proiecte de îmbunătăţire a situaţiei lor locative.

Creditele locative acordate de BCR BpL sunt foarte atractive, fiind în lei, cu dobândă mică şi fixă pe întreaga durată a contractului de credit – 5% sau 6% pe an în funcţie de produsul ales de client.

În plus, celor care doresc să investească într-un timp scurt în domeniul locativ, BCR BpL le oferă posibilitatea de a contracta un credit intermediar sau anticipat – micşorând astfel perioada de aşteptare pentru un credit de economisire-creditare pentru domeniul locativ.

Toate creditele acordate de BCR Banca pentru Locuinţe au comision de acordare 0.

Creditele acordate de BCR Banca pentru Locuinţe pentru domeniul locativ au ca destinaţii posibile: modernizarea, extinderea, cumpărarea unei locuinţe, a unei case sau a unui teren, refinanţarea unor credite pentru domeniul locativ sau crearea unui avans pentru alte credite pentru domeniul locativ.

Alte avantaje ale contractelor de economisire-creditare pentru domeniul locativ prin intermediul BCR Banca pentru Locuinţe sunt prima garantată de stat acordată în perioada de economisire, care, pe perioada de economisire recomandată (5 ani), generează pentru clienţi sume pe care nu le pot obţine din alt produs financiar de pe piaţă, dobânzile fixe oferite pentru toată durata contractului şi nu în ultimul rând siguranţa depunerilor – garantate de către Fondul de Garantare a Depozitelor în Sistemul Bancar. Adiacent, sistemul încurajează economisirea, sprijină relansarea creditării precum şi îmbunătăţirea fondului locativ.

Contractele de economisire-creditare pentru domeniul locativ pot fi încheiate cu BCR BpL direct în sucursalele şi agenţiile Băncii Comerciale Romane (BCR), precum şi prin reţeaua de distribuţie proprie a BCR BpL, respectiv prin forţa directă de vânzare şi prin partenerii BCR BpL.

BCR Banca pentru Locuinţe (BCR BpL), subsidiară a GRUPULUI BCR specializată în economisirea şi creditarea domeniului locativ în sistem colectiv, a fost lansată în iulie 2008. Principalii acţionari sunt Banca Comercială Română (BCR), România – acţionar majoritar cu 80% din acţiuni – şi S Bausparkasse der oesterreichischen Sparkassen, bancă specializată în economisire-creditare a Grupului ERSTE, Austria  – 20% din acţiuni.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//