• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

LaMinut isi extinde gama cu noi produse

LaMinut isi extinde gama cu noi produse

Gama LaMinut se extinde cu noi produse, ce vor fi disponibile in curand in magazine: pasta tartinabilă de peste LaMinut care va fi disponibilă în trei sortimente apetisante - somon, păstrăv si macrou.

Gama LaMinut, care a curpins initial mustar de masă si ketchup dulce si iute s-a extins în ultimul an cu noi produse: pate de porc si pui (100, 200 si 300g), mustar dulce si iute la borcan, iar acum aduce pasta tartinabilă de peste (somon, păstrăv si macrou la 100g).

„Am pornit de la încrederea pe care consumatorii o acordă mustarului LaMinut si am dezvoltat această gamă cu produse alimentare simple, din topul preferintelor consumatorilor, care pot fi servite ca atare sau alături de alte produse la un picnic”, spune Andreea Toloacă, marketing manager.

Prima campanie de comunicare LaMinut se va lansa luna aceasta. Spotul TV este elementul central de comunicare si va putea fi văzut pe principalele canale românesti: ProTV, Prima TV, Realitatea, Sport.ro, TVR2, Antena2, Acasă, Diva Universal, Etno, Favorit TV, KanalD, NationalTV.

Spotul TV este centrat pe ideea grătarului, principalul motor al unui picnic la români.

„Gama LaMinut nu va rămâne aici. Sub acelasi brand avem în vedere si alte mâncăruri delicioase pe gustul românilor”, mai spune Andreea Toloacă.

Orkla Foods România este prezentă pe piata bunurilor de larg consum din România din anul 2002 si este un jucător important în industrie.

Portofoliul Orkla cuprinde mărci locale apreciate de consumatori precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mâncăruri la conservă (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunătăti de la Bunica, La Minut) dar si aluaturi congelate (Linco). In segmentul profesional de panificatie, coferărie si patiserie, Orkla comercializează mărcile Selecta, Paticrem, Credin si Sonneveld.

Orkla Foods România apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa din industrie cu 32 de companii prezente în 14 tări.

Grupul are operatiuni în domeniul bunurilor de larg consum, al industriei chimice si al investitiilor financiare si este una dintre cele mai mari companii listate la Bursa din Oslo. Orkla are 35.000 de angajati iar la sfârsitul anului 2010 a raportat venituri operationale de 7,2 miliarde de euro si profituri înainte de taxe de 2,5 milioane de euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//