• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Astra Asigurari - crestere a profitului brut la 82 milioane lei in primele 6 luni din 2011

Astra Asigurari - crestere a profitului brut la 82 milioane lei in primele 6 luni din 2011

Compania ASTRA Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, a inregistrat, in primele sase luni ale lui 2011, un profit contabil brut in valoare de 82 milioane lei, in crestere cu 645% fata de semestrul I din 2010.

 

Volumul primelor brute subscrise totale (viata si non-viata) inregistrate de compania ASTRA Asigurari, in primul semestru al anului 2011, este de 559 milioane lei, din care 551 milioane lei, reprezinta volumul primelor brute subscrise la asigurari generale, in scadere cu patru procente fata de semestrul I 2010.


Valoarea asigurarilor RCA reprezinta 278 milioane lei, in scadere cu 14% (fata de 323 milioane lei in primul semestru al anului 2010), respectiv 84 milioane lei pe asigurarile CASCO, in scadere cu 28% (fata de 117 milioane lei in S1 2010).


Cea mai importanta crestere, de 57%, a fost obtinuta pe segmentul property, de la 94 milioane lei (semestrul I 2010) la 147 milioane lei (semestrul I 2011).

Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari: “Scaderea volumului de prime brute subscrise pe segmentul auto are multiple cauze. Este vorba despre conjunctura economica, dar si despre politica de preturi extrem de mici la aceste tipuri de asigurari, politica pe care Astra o priveste cu ingrijorare; aceasta situatie a condus si la scaderea pietei de asigurari generale in ansamblu. Chiar daca am mizat pe o restructurare de portofoliu, anticipam o crestere a PBS in perioada urmatoare”.

 

Cresteri importante au fost obtinute si pe segmentele de asigurari de viata (15%), asigurari de sanatate (26%), asigurari medicale pentru calatorie (74%), asigurari de credite si garantii (118%), dar si asigurari de raspundere profesionala (19%).

ASTRA Asigurări a încheiat anul 2010 cu un volum al primelor brute subscrise totale în valoare de 1.083.209.476 lei, în creştere cu 34% faţă de anul 2009.

Daunele plătite de Astra Asigurări, anul trecut, au înregistrat o creştere cu 61% faţă de 2009, de la 328.167.178 lei, la 526.883.477 lei.Valoarea daunelor plătite de Astra Asigurări pe segmentul RCA a fost, în 2010, de 301.133.299 lei (70.979 dosare), iar daunele plătite pe segmentul CASCO au fost de 185.634.132 lei (42 824 dosare).

Compania a intrat pe piata din Ungaria in toamna anului 2010, inaugurand sucursala ASTRA BIZTOSITO la Budapesta, unde subscrie deocamdata pe segmentele: RCA, property si CASCO.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//