• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Alianta strategica MasterCard - Walt Disney, pe durata a sase ani

Alianta strategica MasterCard - Walt Disney, pe durata a sase ani

Compania Walt Disney, Euro Disney Associés S.C.A. şi MasterCard au anunţat semnarea unei alianţe strategice pe şase ani, ce vizează Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Rusia şi fostele ţări sovietice.


În urma acordului, MasterCard devine partenerul oficial al companiei Walt Disney EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) & Rusia şi al Euro Disney Associés S.C.A., pe segmentul serviciilor de plată. MasterCard are posibilitatea de a crea şi livra oportunităţi promoţionale unice pentru posesorii de carduri, acoperind portofoliul Disney – de la filme, la cele peste 100 de magazine din toată regiunea şi din Disneyland Paris, destinaţia turistică numărul 1 a Europei.


Aceasta este prima platformă pan-europeană de sponsorizare a unei activităţi de divertisment familial pentru MasterCard, până în momentul de faţă compania fiind cunoscută pentru sponsorizările din domeniul sportului – în special fotbal şi golf. Noua iniţiativă are la bază conceptul „priceless”, care defineşte filozofia de marketing a companiei: „Însuşi farmecul lumii Disney este de nepreţuit, după cum pot depune mărturie generaţii întregi de consumatori”, spune Javier Perez, Preşedinte MasterCard Europe.


Acordul, care vizează iniţiative business-to-consumer şi business-to-business, furnizează beneficii semnificative pentru consumatori. Acestea se referă la avantaje speciale şi reduceri pentru toţi posesorii de carduri MasterCard. De asemenea, parteneriatul va include:
 noi experienţe „de nepreţuit” pentru posesorii de carduri MasterCard, evenimente şi oferte în magazinele Disney şi la Disneyland Paris şi avantaje la cazare; semnalistica permanentă a mărcii MasterCard la Disneyland Paris şi în magazinele Disney din regiune, arătând astfel importanţa parteneriatului cu MasterCard; posibilităţi pentru MasterCard de a dezvolta: soluţii de plată pentru consumatori, atât la Disneyland Paris, cât şi în reţeaua magazinelor Disney; alte oferte promoţionale şi de marketing pentru toate ramurile de activitate ale mărcii Disney, furnizând oportunităţi unice de afaceri pentru clienţii MasterCard; programe promoţionale care se adresează bazei de clienţi MasterCard din întreaga regiune şi valorifică expertiza companiei în domeniul tehnologiei serviciilor de plată.


Javier Perez, Preşedintele MasterCard Europe spune: „Acest nou parteneriat se potriveşte perfect cu strategia noastră din prezent, prin care activităţile de sponsorizare, fie că sunt din domeniul sportului sau al divertismentului, furnizează experienţe profitabile pentru posesorii de carduri.”


Diego Lerner, Preşedintele companiei Walt Disney EMEA declară: „Prin intermediul acestei alianţe, MasterCard va beneficia de expertiza Disney în domeniul divertismentului familial, care îi va permite să se adreseze unui public important, într-un mod distractiv şi nou. Suntem foarte bucuroşi că o companie de talia MasterCard se alătură familiei noastre de companii partenere.”


MasterCard Europe administrează activităţile MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene. Prin intermediul reţelei sale de birouri locale, MasterCard Europe înţelege şi vine în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienţilor din diferitele pieţe din Europa, permiţându-le să deruleze proiectele aşa cum îşi doresc.


În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informaţii în vederea familiarizării acestora cu noţiunile uzuale din domeniul financiar-bancar şi a unei administrări eficiente a finanţelor personale.


Compania Walt Disney (TWDC) este o companie internaţională, lider pe segmentul divertismentului pentru familii şi în domeniul mass-media, având cinci ramuri de activitate: parcuri şi staţiuni, studiouri de divertisment, reţele mass-media, produse pentru consumatori şi grupuri media interactive.


Compania Walt Disney din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) operează în regiune de mai mult de 70 de ani, în peste 23 de ţări şi având peste 5.500 de angajaţi. Disneyland Paris şi-a deschis porţile în 1992, iar în prezent este destinaţia turistică numărul 1 din Europa. Compania Walt Disney este un distribuitor important de filme, cu succese recente ca: „Toy Story 3” şi „Alice in Wonderland” –  încasările ambelor filme au stabilit recorduri în regiune, contribuind la un box office global pentru fiecare film, de peste 1 miliard de dolari. Disney a fost primul studio din istorie care a înregistrat această performanţă într-un singur an.


De asemenea, compania este un furnizor important de programe TV, distribuind show-uri de televiziune, branduite Disney sau nu, incluzând serialul „Desperate Housewives”, care este în top 10 seriale americane. Acesta este difuzat în Franţa, Germania, Italia şi Anglia. Sunt 58 de canale marca Disney (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Disney Cinemagic şi Toon Disney), difuzate în 23 de limbi străine, acoperind 118 ţări şi ajungând în peste 76 de milioane de case din regiunea EMEA. Gama vastă Disney a produselor pentru consumatori, realizate la nivel local, este livrată retailerilor de nişă şi celor care se adresează publicului larg şi în peste 100 de magazine Disney din Anglia, Spania, Italia, Franţa şi Portugalia. Un concept nou de magazin, care a fost lansat recent în şapte oraşe din Europa, oferă experienţe deosebite, pe care familiile le pot savura împreună.


Euro Disney Associes S.C.A. administrează activităţile Disneyland Paris, care includ: parcul Disneyland, Studiourile Walt Disney Park, şapte hoteluri cu tematice, ce au aproximativ 5.800 de camere proprii (excluzând cele aproximativ 2.400 de camere ale unor terţi, aflate în incintă), două săli de congres, Disney Village (Satul Disney), un restaurant, un centru de shopping şi de divertisment şi un teren de golf  cu 27 de găuri. Activităţile grupului includ, de asemenea, dezvoltarea unui teren de  aproximativ 2.200 de hectare, din care jumătate este gata. Acţiunile Euro Disney Associés S.C.A. sunt listate şi tranzacţionate la Euronext Paris. Disneyland Paris şi-a început activitatea în 1992 şi acum este principala destinaţie turistică a Europei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//